20.04.2024
 
אורכידאה פותחת את הקיץ עם מותג בוטיק חדש

 

 

 

מאת רבקה דיה

 

בטקס מרשים פתחה רשת מלונות אורכידאה את עונת הקיץ במלונותיה בארץ. באירוע נכחה משפחת נקש בעלת הרשת, וכיבדו אותם בנוכחותם עשרות אורחים הקשורים לענף התיירות והמלונות בארץ.

בטקס שנערך במלון מצפה ירושלים (מלון מעלה החמישה לשעבר) נחנך מתחם חדש בשם "בתי הלורדים", הכולל שמונה סוויטות בגדלים שונים שהוקמו במבני אבן עתיקים המיועדים לשימור שהוסבו לסוויטות מודרניות, ורוהטו בטעם מעודן ואלגנטי. לכל סוויטה משטח דק עם בריכה פרטית ופינות שיזוף המשקיפות לעבר נוף הרי ירושלים. הסוויטות מתאימות גם למשפחות עם ילדים ואורחיהם ייהנו מצ'ק-אין נפרד למתחם ולנציג שילווה את האורחים לכל אורך שהייתם במקום כדי לדאוג לכל צרכיהם. כמו כן נפתחו לציבור החדרים המשופצים באגף "שקד" המשקיף לעבר יערות ומבואות ירושלים.

הנהלת הרשת הודיעה על הקמת מותג חדש בשם "רויאל אורכידאה", שיכלול מספר מלונות בוטיק כמו בתי הלורדים, בית בגליל, וילות באילת והמלונות החדשים הנמצאים בהקמה - המלון בכיכר ציון בירושלים, המלון בשטח הקישלה ביפו ומלון בכורסי במזרח הכנרת - כל מלון עם האווירה המיוחדת לו.

בפני הנוכחים הוצג 'חזון רשת אורכידאה': "לפתח ולהשביח אתרים המתאימים למלונות הרשת בארץ, לפתוח את הלב כל יום מחדש בפני האורחים, לדאוג לפרטים הקטנים מבלי לוותר על התמונה הרחבה, לנסות להבין מה האורח מבקש עוד לפני שביקש".

מלון מצפה ירושלים שוכן בהרי ירושלים, רק מספר דקות מכביש ירושלים-ת"א, בנופים ירוקים מרהיבים, ומהווה נקודת יציאה לטיולים בירושלים, לשמורות הטבע האזוריות, לפארקים הירוקים ולמסלולי הליכה ורכיבה על אופניים. המלון מציע מגוון רחב של חדרים, אולמות לסמינרים וימי עיון.

 

 

 

29/06/2014