28.03.2024
 
איזיג′ט: מגבית למען יוניסף

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בשבוע הבא תחל איזיג'ט במבצע לגיוס מימון חיוני לתמיכה בארגון יוניסף (UNICEF), במאבקו העולמי נגד מחלת הפוליו, הגורמת לנכויות ועלולה להיות קטלנית.

במשך שלושת חודשי הקיץ הקרובים, כל הנוסעים הטסים באיזיג'ט, יוכלו לתרום את הכסף הקטן והמטבע הזר שאין בכוונתם להשתמש בו ליוניסף, במטרה לסייע לילדים. כל תרומה בסך 99 סנט (פחות מ-5 שקלים) - יכולה להעניק לשלושה ילדים חיסון לכל החיים מפני מחלת הפוליו, שהינה מחלה מדבקת מאוד ויכולה לגרום לשיתוק ואפילו למוות.

בעוד שתפוצתה של מחלת הפוליו פחתה בשנים האחרונות באופן ניכר - מ-125 מדינות נגועות ב-2008 לשלוש מדינות בלבד (ניגריה, אפגניסטן ופקיסטן), כיום יש התפרצות מחודשת בשבע מדינות, בהן סוריה, גינאה המשוונית, אתיופיה, עיראק, סומליה, קמרון וישראל, הובילו את ארגון הבריאות העולמי להכריז על 'מצב חירום בעל ממדים בינלאומיים' ולהתחיל במסעות חיסון במזרח התיכון, במטרה להגיע לציבור של 23 מיליון ילדים.

הנוסעים יכולים לתרום למגבית החל מה-1 ביולי ועד ה-30 בספטמבר, ברשת הכלל אירופאית של חברת התעופה, הכוללת למעלה מ-600 קווים ביותר מ-30 מדינות. השותפות בין איזיג'ט ליוניסף גייסה 3.73 מיליון אירו מאז הושקה ביולי 2012. בכך התאפשר ליוניסף לחסן 4 מיליון אימהות וילדים נגד מחלות מסכנות חיים במערב ומרכז אפריקה, כמו גם להגן על 2 מיליון ילדים מפני מחלת הפוליו. איזיג'ט תמכה גם במגביות החירום של יוניסף בסוריה ובפיליפינים.

 

 

 

24/06/2014