29.03.2024
 
טרנד חדש: חופשות בווילות בצפון

 

 

 

וילות בצפון - חופשה פעילה ומהנה במיוחד

 

מאת שחר חן

חופשה לא מוכרחה להיות רק בטן גב. חופשה יכולה להיות פעילה מאד ומהנה מאד. אם אתם אוהבים חופשות פעילות, ולא רוצים להתבטל כל היום מול הטלוויזיה ולהישאר בחדר הממוזג, כדאי לכם להגיע לצפון ולבלות בו כמה ימים. תוכלו למצוא מבחר של וילות בצפון, שבהן ניתן ללון כמה ימים, וילות שצמודות לכל האתרים המומלצים. בין אם זו וילה בצפון למשפחה או אולי וילה שמתאימה דווקא לזוג, האפשרויות הן רבות ומגוונות וכל אחד יכול לאתר את הוילה המתאימה לו ביותר. אז, מה כיצד אפשר להפוך את החופשה בצפון לחופשה פעילה? הנה, כמה רעיונות:

 

טיולים נהדרים בטבע

אם אתם מזמינים וילה בצפון לסוך שבוע או אולי לכמה ימים במהלך השבוע, תוכלו לבחור באחד מתוך מגוון של מסלולי טיול בטבע. הצפון הוא יעד נהדר לחובבי הטבע והטיולים ואפשר למצוא בו שפע של מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות. ישנן לא מעט וילות בצפון שנמצאות בגליל המערבי למשל וגם לא רחוק מרמת הגולן, שצמודות למסלולים מעניינים שאסור לפספס. ישנן גם וילות בצפון שנמצאות במרחק נסיעה קצר מאד ממסלולים אלה, שניתן לאתר בקלות רבה מאד.

 

פעילויות מים מהנות

הזמנתם וילה בצפון? אם כן, זה הזמן ליהנות גם מפעילויות של מים. אם אתם מזמינים וילות בצפון במהלך הקיץ, תוכלו ליהנות משלל של פעילויות מים בלתי רגילות. תוכלו, למשל, לצאת לראפטינג סוער בנהר הירדן או לשוט עם קיאקים. תוכלו למצוא כמה אתרי צלילה מיוחדים במינם באזור ראש הנקרה ובסמוך לשם. גם בכנרת מוצעות לכם מגוון של אטרקציות מים כיפיות, שמתאימות לכל מי שאוהב כיף ופעילות מאתגרת, וזוהי הזדמנות נפלאה לבלות כמה ימים בצפון ולשלב במסגרת החופשה פעילויות שונות.

 

חופי רחצה

אם בכל זאת אתם רוצים קצת בטן גב בחופשה שלכם, תוכלו להזמין וילה בצפון שנמצאת לא רחוק מהים או לא רחוק מהכנרת וליהנות מחופים מקסימים. ליד ראש הנקרה, נהריה וגם עכו ישנם כמה חופים שמושכים אליה רבים, וגם סביב הכנרת עצמה תמצאו מגוון עצום של חופי רחצה שאפשר לעצור בהם. בין אם אתם מחפשים וילות בצפון באזור הגליל המערבי או אולי באזור טבריה, חופשה בוילה כזו היא, ללא ספק, גם הזדמנות לקחת פסק זמן ולבלות כמה שעות מול המים.

 

אטרקציות לכל הגילאים

מגוון האטרקציות שבצפון מאפשר לכל אחד לאתר את הפעילות המתאימה לו ביותר. מי שמזמין וילה בצפון במסגרת חופשה משפחתית, יוכל למצוא שפע של אטרקציות נהדרות שיכולות להתאים לילדים. מי שמזמין וילה בצפון במסגרת סוף שבוע רומנטי, ימצא מבחר של פעילויות שיכולות להתאים לחופשה כמו. בכל אזור הצפון אפשר למצוא מגוון של אפשרויות, שניתן לשלב במסגרת החופשה וזאת, כמובן, לצד מבחר נהדר של וילות בצפון, שבהן ניתן ללון.