29.03.2024
 
הדקה ה-90 נגד מחירי המזון בנתב"ג

 

 

שירות חדשות תיירות

 

קבוצת הדקה ה-90 יוצאת היום (שני) במהלך פומבי וקריאה לחרם נגד מחירי המזון והשתייה המופקעים בנתב"ג היקרים בעשרות אחוזים ממוצרים זהים בסניפים מקבילים בארץ. החברה, שהתחילה לפני שבועיים מחאת צרכנים באמצעות עמוד הפייסבוק "מנחיתים את המחירים" שתפס תאוצה ברשת עם 5,000 מצטרפים ומאות מצטרפים נוספים מדי יום וכן באמצעות הקדשת אתר האינטרנט והאפליקציה שלה, יוצאת בקול קורא נגד השיטה שמייקרת את מחירי המוצרים הבסיסיים בנתב"ג ונסמכת על היות הנוסעים לחו"ל קהל שבוי ללא אלטרנטיבות.

בשיחה שקיים עם מנכ"ל קבוצת הדקה ה-90 שחר תורג'מן, אמר יעקב גנות, מנכ"ל רשות שדות התעופה, שקיבל פניות מרשתות המזון ורשתות הקפה בבקשה להפסיק את המחאה בשל חשש להכנסותיהן וכן הוסיפו שאם יימשך הקמפיין יתבעו את קבוצת הדקה ה-90. מנכ"ל רש"ת הביע את מורת רוחו בפני תורג'מן על העובדה שחברת הדקה ה-90 יוזמת את הקמפיין ומתדלקת אותו.

בקבוצת הדקה ה-90 מסבירים כי שיטת המכרזים לפיה הזכיינים מקבלים את האפשרות לפתוח סניף בנתב"ג ע"פ תשלום מקסימלי לרשות שדות התעופה ולא ע"פ קביעת מחיר מטרה סופי לצרכן, מגלגלת עלויות גבוהות ומיותרות על הצרכנים והיא אחת הסיבות העיריות למחירים המופקעים.

שחר תורג'מן, מנכ"ל קבוצת הדקה ה-90 אמר: "לא ייתכן שנעשים בישראל מאמצים אדירים להורדת יוקר המחיה ועלות החופשות בחו"ל בין היתר בהסכם שמיים פתוחים, ובסוף ההוצאה המשפחתית ברכישת השתייה והמזון בנתב"ג תהיה הוצאה כבדה שמגיעה עד לפי 2 לעומת המחירים באותן רשתות בארץ. צר לנו שגורמים מונעי רווח ניסו לפגוע בימים האחרונים ברוח המחאה שצברה תאוצה רגע לפני שיא עונת התיירות, ואנחנו מקווים שכל הגורמים ישכילו להקשיב לרוחות המחאה ולתקן את הדרוש תיקון כדי לאפשר מחירים סבירים גם ללקוחותיהם בנתב"ג".

 

 

 

16/06/2014