20.04.2024
 
טרוולפורט משיקה מיתוג וחזון חדשים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

טרוולפורט, זירת מסחר מובילה בענף הנסיעות המספקת הפצה, טכנולוגיה, פתרונות תשלום ועוד לתעשיית הנסיעות והתיירות, המגלגלת שבעה מיליארד דולר, הציגה היום מתווה לחזון ולאסטרטגיה החדשים למותג שלה.

המיתוג מחדש נועד לתאר במדוייק יותר את התפקיד שטרוולפורט ממלאת כעת, לאחר השקעה אסטרטגית בת מספר שנים, בשרשרת ההפצה הגלובלית של נסיעות ותיירות.

המיתוג מחדש נפרד ממינוח ושפת GDS היסטוריות ופותח על מנת לעלות בקנה אחד עם מה שטרוולפורט מציעה כעת לתעשייה, בהשוואה למה שהציעה לפני למעלה מארבעים שנה בעת שפותחה על ידי חברות תעופה והתמקדה בעיקר בעיבוד בסיסי של פעולות הקשורות בתעופה.

החזון החדש שעיקרו "הפלטפורמה שמגדירה מחדש מסחר בנסיעות ותיירות" משקף את ההתפתחות הזו.

טרוולפורט מציעה כעת:

  • פתרונות תשלום באמצעות eNett. פתרונות אלה משולבים באופן מלא בשולחן העבודה של סוכן הנסיעות ובתהליך העבודה שלו ומאפשרים תשלומים אלקטרוניים מאובטחים בין סוכנים וספקים.

  • הפצת תוכן מורחב בתחום התעופה. מחירים ושרותים נלווים הן לחברות תעופה סדירות והן לחברות לואו-קוסט בנקודת מכירה אחת ובאמצעות אותם כלים ותהליכי עבודה.

עם צרוף התוכן של ראיינאייר לאחרונה, טרוולפורט ממוצבת כעת כחברה המרכזית היחידה שניתן באמצעותה למכור תוכן של כל עשר חברות התעופה המובילות בעולם.

  • תוכן מורחב של בתי מלון. מאפשר לסוכני נסיעות להזמין בזמן אמת יותר מ- 580,000 בתי מלון.

  • פתרונות מרצ'נדייזינג לחברות תעופה. מאפשרים להן להפיץ שרותים נלווים ומחירים באמצעות טרוולפורט תוך שימוש בשיטות תיוק מסורתיות, דרך ATPCO למשל, או לחילופין בשיטות חדשניות של תיוק דרך ממשקי XML ו-API חדשניים.

 

כחלק מתהליך המיתוג מחדש טרוולפורט מגדירה בברור רב יותר את שני תחומי המפתח שלה על ידי מתן שם חדש לכל אחד מהם.

התחום הראשון ייקרא מעתה "פלטפורמת המסחר בנסיעות" ומאגד בתוכו הזמנות, תשלומים, ניהול עבודה ומרצ'נדייזינג והוא אחראי לכ-95% מההכנסות ברבעון הראשון השנה. בתחום זה נעשתה הבחנה נוספת בין "תעופה" ל-"יותר מתעופה" - אירוח, פרסום, ניהול עבודה ותשלומים. "יותר מתעופה" אחראי כעת על 19% מההכנסות של תחום הסחר.

התחום השני, "שרותים טכנולוגיים" - מתן שרותי IT קריטיים לערוצים פנימיים וחיצוניים של חברות תעופה. טרוולפורט מספקת מערכות ניהול ופתרונות IT בעיקר לחברת דלתא כמו גם שורה של פתרונות לפונקציות חיוניות לחברות תעופה אחרות.

נשיא החברה גורדון ווילסון הסביר את הרציונאל בבסיס המיתוג מחדש: פיתחנו את האופן בו אנחנו מפיצים תוכן עבור לקוחותנו ספקי הנסיעות והפכנו אותו לנגיש וזמין יותר ללקוחותינו סוכני הנסיעות. השקענו בעסק שלנו ופיתחנו אותו כך שייענה על הצרכים המשתנים של שרשרת ההפצה. המיתוג החדש והמעודכן שלנו מעביר בבהירות מה אנחנו מציעים ללקוחות שלנו. 'מגדירים מחדש את המסחר בענף הנסיעות' מסכם ומתמצת זאת".

10/06/2014