19.04.2024
 
הסתיים שיפוץ במלונות דן פנורמה ב-75 מיליון ש′

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רשת מלונות דן סיימה בימים אלה שיפוץ נרחב במלונות פנורמה בתל-אביב, ירושלים ואילת בהשקעה של כ-75 מיליון ש'.

במסגרת המהלך, במלון דן פנורמה תל אביב חודשו מהיסוד כל חדרי קומות 5-8, לרמת Deluxe Plus, תוך שדרוג החדרים בהיבט העיצובי לקהל היעד בפלח הנופש והעסקים, כולל יחידות משפחה, וחדרים עם דלת מקשרת. בפרויקט ניתנה התייחסות להיבטים של איכות הסביבה וחסכון באנרגיה, והותקנה מערכת בקרת אקלים המאפשרת תפעול לפי דרישה לשומרי שבת.

כמו כן, בימים אלה מסתיים מהלך משמעותי בדן פנורמה ירושלים של חידוש מהיסוד של 130 חדרים במלון לרמת Deluxe, מתוכם 30 חדרי משפחה שמהווים פתרון מעולה למשפחות הזקוקות ליחידות אירוח מסוגן לנפוש בירושלים. במהלך השיפוץ חודשו כל מערכות החשמל, המים, המיזוג אוויר של החדרים שעוצבו ברמת גימור גבוהה. כמו כן, הבריכה על גג המלון שופצה ושודרגה ומאפשרת תצפית אל הנוף של ירושלים.

בנוסף, בדן פנורמה אילת הסתיים בימים אלה שיפוץ של 220 חדרי סטנדרט של המלון שעוצבו מחדש. חדרי הסטנדרט של המלון עוצבו בקו "צעיר" עם תאורת לד, טפטים חדשים ופריטי ריהוט חדשים - שידות, שולחנות, כסאות בשפה עיצובית אחידה.

כמו כן, המלון משיק בימים אלה טרקלין עסקים חדש בקומת הכניסה עם נוף ללגונה של אילת. הטרקלין החדש עוצב לפי הקו העיצובי של מלונות דן עם התאמה לאזור והצבעים הגיאוגרפיים המיוחדים של אילת. הטרקלין יציע פינות הסעדה, אזורי ישיבה נמוכים, בטרקלין יוגשו מאכלים בהתאם לשעות היום ותפריט של שתייה חמה, קרה וחריפה. הטרקלין יהיה פתוח לאורחים המתארחים בחדרי אקזקיוטיב, בין השעות: 11:00-23:00.

 

 

 

08/06/2014