23.04.2024
 
Sheva: הילטון פינת תאילנד

 

 

Sheva: הילטון פינת תאילנד

מאת מיא קלנר

 

מודה באשמה: אני אוהבת מסאז'ים.

כן, גם אני נמנית על אלו האוהבות להפקיר את גופן למגוון מסאז'ים חדשים, שונים, מיוחדים ובעיקר מפנקים, ולכן קפצתי על ההזדמנות לקחת פסק זמן ולהיכנס לספא התאילנדי החדש Sheva ("שבע"), במלון הילטון תל-אביב.

חלפתי על פני לובי המלון, שהמה כרגיל בקקופוניה חיננית של שפות, ירדתי אל קומת חדרי הכושר, עקבתי אחר החיצים, ותוך זמן קצר פסעתי לתוך מקום אחר, מסקרן, שונה ומיוחד.

עם כניסתי, צוות נשים תאילנדיות חינניות קיבלו את פני בברכת שלום מסורתית, בלבביות ובחמימות, לבושות בתלבושת מסורתית. העיצוב מסורתי ומוקפד להפליא. הספא מרוהט ריהוט עץ יוקרתי, שנאמר לי כי יובא במיוחד מתאילנד. הקירות צבועים בבורדו, יופי ושלוה מסביב. בדלפק הקבלה קיבלה את פני בחיוך פקידת קבלה חיננית (אגב, זו היחידה שאינה תאילנדית), ומסרה לי מנעול קטן ותיק אחסון, ובתוכו מונחים, נעימים רכים ומלטפים, חלוק רחצה וכפכפי אמבט. הובלתי בחיוך מסביר פנים לעבר חדר המקלחות המטופח ובו לוקרים, ומשם לחדר הטיפולים.

בחרתי ב"עיסוי כדים", מסאז' מיוחד הנשמע מוזר עד גיחוך בשמיעה ראשונה. הוכנסתי לחדר הטיפולים האפלולי, ברקע מוסיקה תאילנדית שקטה, ובמרכז מיטת טיפולים מכוסה בבד כשעליו מוצבות שתי מגבות, המקופלות כשני ברבורים. וכמיטב המסורת והפולקלור גם כאן, ממוקם בפינה אחת שמול דלת הכניסה, בית עץ קטן מעוצב ומקושט בשרשרת פרחים צבעונית, עומד בתוך חלקת מים מפכפכים - בית הרוחות, לתת מחסה, לפייס לא להרגיז את הרוחות הרעות, באם ישנן, הנכנסות דרך הדלת.

תוך חמש דקות הבנתי כי בחירת המסאז' שלי אינה מגוחכת כלל וכלל כפי שנשמעה תחילה. התמסרתי לידיה של תיק (זה שמה) בטיפול מרגיע ומשחרר, וזאת לאחר אבחון הנקודות הדואבות. התחושה הייתה של ריחוף נעים ומענג. מדובר בעיסוי יחודי בשמן שומשום, בטמפרטורות שונות עם ארבעה זוגות כדי חימר קטנטנים בעלי צורות ומרקם תחתיות שונה: חלק, מחוספס וגלי, העוברים על הגוף בעוצמות מגע שונות ונותנים תחושות שונות. העיסוי גם מתובל בטכניקות שונות: אגודל, מרפק וברכיים.

היה נפלא.

המעבר מהמסאז' לשהייה בחדר ההתרגעות יוצר חוויה מרגיעה נוספת ושונה. החדר המואר היטב באור היום ובו כיסאות נוח ("שזלונגים") מרופדים בבדים וכריות בעיצוב תאילנדי כמובן, וכולם פונים לכיוון אחד - קיר מראה חד-כיווני הנמצא על מפלס הדרך וצופה אל הים ואל האנשים החולפים על טיילת תל-אביב - צופה בסרט החיים שבחוץ, על כל הפתעותיו.

בעודי מתרווחת וצופה בטיילת ונפלאותיה, כרעה ברך לצידי, בנימוס ובשלוה אופיינים, אחת מנשות הצוות החינניות וכובדתי בקנקן תה צמחים לבחירתי וצלוחית עוגיות שהונחו לצידי.

לצערי, החיים קראו גם לי ויצאתי מהסרט שבו נטלתי חלק, חזרה אל שגרת רצף החיים.

 

 

פרטים:

בספא Sheva עשרה חדרי טיפולים, בהם חדר זוגי עם ג'קוזי, חדר עיסוי תאי מקורי וחדר קוסמטיקה. תפריט טיפולים שונים ויחודיים.

המחירים, לא זולים, כיאה לספא מלכותי, החל מ-450 ש' למסאז' תאילנדי מסורתי בן 60 דקות.

החניה בחניון המלון - בתשלום.

טל. 03-5202211

 

 

 

 

07/06/2014