קמפיין באירופה לקידום תיירות מופעים לישראל
שירות חדשות תיירות משרד התיירות ממנף את שלל ההופעות שתתקיימנה הקיץ בישראל בקמפיין באירופה לעידוד התיירות. עלות הקמפיין 150,000 אירו והוא התחיל השבוע, בשלב ראשון בשבדיה ובגרמניה. הקמפיין מציג את ישראל כסצנת מוזיקה תוססת ומפרט את אירועי המוזיקה הגדולים שיתקיימו הקיץ בישראל, של אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה. בשנים האחרונות הפכה תיירות ההופעות לתחום מתפתח בעולם. מדיניות השמיים הפתוחים, שמאפשרת טיסות זולות ו"סיטי ברייק" של סוף שבוע ארוך - מתאימה מאוד לתיירות המוזיקה.
02/06/2014 |