26.04.2024
 
נורוויג′ן תשקיע בשדרוג אוניותיה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

נורוויג'ן קרוז ליין הודיעה כי תשקיע 250 מיליון דולר בתוכנית שיפורים חדשה הנקראת פרויקט NEXT NORWEGIAN, שמטרתה לשפר ולשדרג את צי האוניות הוותיקות יותר של החברה, וזאת כדי להביא אותן לרמתן של אוניותיה החדשות - Norwegian Breakaway ו-Norwegian Getaway.

התוכנית החדשה תכלול חידושים טכנולוגיים ושדרוגים קולינריים בתחום הבידור ובפעילויות לאורחים. כמו כן יוצגו מסלולים חדשים.

קווין שיהאן מנכ"ל נורוויג'ן מסר כי "אנו רואים חשיבות רבה להמשיך ולהוביל חוויות שיט ברמה גבוהה לאורחנו, לפיכך אנו משקיעים על מנת שאורחנו ייהנו מחוויה לכל החיים וירגישו מה פירוש To Sail Like A Norwegian."

בתחום הבידור, נורוויג'ן מציעה מגוון רחב של פעילויות אשר יתרחבו לאחר השדרוגים עם מופעים חדשים, פעילויות נוספות ועוד. כמו כן, בתחום איכות הסביבה נורוויג'ן דיווחה כי היא עושה מאמצים רבים להפחתת הפגיעה באיכות הסביבה עם מסנני גזים, המפחיתים את זיהום המים.

חידוש נוסף מבית נורוויג'ן הוא שהחל מהשבוע ניתן להזמין שירותי אוכל מיוחד, אירועי בידור, הופעות וספא, 90 יום לפני ההפלגה, בניגוד למדיניות שהייתה עד כה, לפיה יכלו להזמין שירותים מיוחדים אלה רק 45 יום מראש.

לדבריו של גיל רובין, מנהל הפיתוח העסקי בחברת אופיר טורס, "חברת נורוויג'ן קרוז ליין לא פוסקת לרגע מלתכנן את הצעדים הבאים לפיתוח צי האוניות, בניית אוניות חדשות, Bliss ו-Escape A, שתצטרפנה לצי בשנים 2015 ו-2016 ומשקיעה מאמצים רבים לשדרג את חוויית השיט אורחיה ובהחלט ניתן לראות זאת על פי לקוחותיה הרבים שחוזרים".

22/05/2014