19.04.2024
 
שלושה מלונות ירושלמיים ברשימת המלונות הטובים במזה"ת לשנת 2014 של מגזין ′קונדה נאסט טראוולר′

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מגזין התיירות הנחשב Condé Nast Traveler, פרסם את רשימת המלונות הטובים בעולם לשנת 2014, לפי בחירת קוראיו. באזור המזה"ת שכלל את האמירויות, קטאר, ירדן וישראל, התברגו לרשימה שלושה מלונות ישראלים, כולם ממוקמים בירושלים: מלון מצודת דוד, מלון ממילא ומלון המלך דוד.

מלון מצודת דוד בירושלים, של חברת אלרוב, דורג על ידי עשרות אלפי קוראי מגזין התיירות האמריקאני היוקרתי במקום הרביעי וזכה לציון של 92.5 על ידי הגולשים. על המלון נכתב באתר: "המלון האטרקטיבי הזה ממוקם במיקום מושלם, ממש במרכז העניינים, משקיף על העיר העתיקה ומגדל דוד. המבנה בן 11 הקומות מעוצב כמו פרסת סוס ובנוי מאבן ירושלמית, עם מרפסות ברוח הפאנג-שוואי. יש בו ספא נהדר עם 10 חדרי טיפול, כמו גם מסעדת השף 'סקאלה'. אתם תאהבו את המלון הזה".

הנציג השני של אלרוב ברשימה המכובדת הוא מלון ממילא בירושלים. המלון דורג במקום התשיעי וזכה לציון של 83.3 מהמבקרים. על המלון נכתב: "המלון מכיל 194 חדרים אך מרובם לא ניתן לראות את נוף העיר העתיקה. עם זאת, זה פחות חשוב כשהוא ממוקם ממש לצידה. בר היין במלון מגיש את מיטב היינות הישראליים, ואילו ב'מירור בר' תוכלו להאזין לצלילי די-ג'יי מכל העולם".

המלון הישראלי השלישי ברשימה המכובדת הוא מלון המלך דוד של רשת דן, שזכה מהגולשים לציון של 83.6. על המלון נכתב: "מלון יפהפה על גבולה של העיר העתיקה, אוכל ואווירה נהדרים", ואילו אורחת אחרת הוסיפה: "התייחסו אלינו כמו לבני אצולה, היות ואחד מראשי המדינות התארח שם".

 

הדירוג באתר קונדה נאסט:

http://www.cntraveler.com/readers-choice-awards/africa-middle-east/best-hotels-middle-east

 

 

 

23/04/2014