20.04.2024
 
אשת: טיסות ישירות בלעדיות וחבילות לקורפו

 

שירות חדשות תיירות

 

אשת טורס תפעיל באופן בלעדי טיסות ישירות לאי היווני קורפו, שיופעלו במטוס MD-83 של חברת השכר הרומנית Ten Airways (או Tend Air).

לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, "האי, המצוי במרחק שעתיים וחצי טיסה מישראל, משלב בתוכו תמהיל העונה על צורכי הקהל הישראלי - ממגוון רחב של טיולים אשר ניתן לעשות גם כקבוצה וגם באופן עצמאי, עד כדי הגעה לאלבניה ולמטאורה ביוון. קורפו מציעה שילוב של אוכל מצוין, קזינו, חיי לילה משופעים במגוון בילויים, שופינג, והאפשרות לבטן גב. גם משפחות וגם זוגות יכולים למצוא פתרון אידיאלי לחופשה ביעד זה".

אשת טורס תפעיל החל מחודש יוני הקרוב ועד לחודש אוקטובר, סדרה של טיסות ישירות (בימים ראשון וחמישי), כאשר זכאי מסבירה ש"המטרה העיקרית שלנו, היא להנגיש לנוסע הישראלי את אחד האיים הייחודים ביותר מבין איי יוון הרבים, כאשר המבקרים בו מעידים שהם זוכים ליהנות מאירופה, במרחק טיסה ליוון. קרבתו של קורפו לאיטליה השפיעה על היבטים רבים בתרבות המקומית ועל המאכלים המקומיים, הזוכים לניחוח איטלקי. הארכיטקטורה ברחבי האי מזכירה את ערי אירופה העתיקות, ופחות את איי יוון הטיפוסיים. המבקרים באי זוכים ליהנות מכל העולמות - גם נוף אורבני אירופאי ומטבח הדומה למטבח האיטלקי, וגם מזג אוויר ים תיכוני. מדי שנה מבקרים בו כמיליון וחצי תיירים מכל רחבי אירופה, כאשר האי מונה רק מאה ועשרים אלף תושבים. קרבתו של קורפו לחלקה היבשתי של יוון, כמו גם לאלבניה ולשאר איי יוון הופכת אותו לנקודת יציאה מצוינת לטיולים נפלאים באזור, שרבים מהמבקרים באי בוחרים לנצל".

החל מחודש אפריל יימכרו באשת טורס חבילת נופש של שלושה עד שבעה לילות, הכוללת ימים מלאים באי, טיסה, העברות למלון, לינה במלונות של ארבעה או חמישה כוכבים במחיר של החל מ-444 אירו לאדם בחדר זוגי (במלון ארבעה כוכבים). אשת טורס תציע גם טיולים מאורגנים של חמישה עד שמונה ימים, המתחילים באי וממשיכים לצפון מערב יוון ולאלבניה.

 

 

 

22/04/2014