19.04.2024
 
travel2gether: רשת חברתית לטסים לחו"ל

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

טיול לחו"ל עבור לא מעט תיירים כרוך באין ספור בדיקות: לאן ללכת? מה כדאי לעשות? איפה יש אטרקציות? איפה השוק המשתלם ביותר? ואיזה ארוחה לא תשכח? האפליקציה travel2gether מאפשר לתייר לקבל תשובות לכל השאלות בזמן אמת והכי חשוב - מאפשרת לו לחלוק את חוויותיו וניסיונו עם תיירים אחרים שנמצאים ביעד בו הוא מבקר.

מטרת האפליקציה היא יצירת רשת חברתית המקשרת בין כל אותם התיירים השוהים באותו היעד שבעזרתה יוכל לקבל מידע הרלבנטי לאזור הטיול, מידע חיוני הנחוץ לתייר ואולי להיפגש על מדרגות הקתדרלה עם חברים שגילה שמטיילים באותו האזור ממש.

travel2gether מאפשרת יצירת שתי קהילות שונות האחת קהילת הטיסה (אליה ניתן להיכנס באתר האינטרנט באמצעות הקשת מספר וקוד טיסה) המאגדת את כל הנוסעים שישהו על אותה טיסה, זוהי קהילה סגורה והטיפים והמידע שמועבר בין חברי הקהילה גלוי רק לנוסעים, ככה אפשר לבחור ליד מי לשבת או לדעת מראש אם הבוס שלך או חברים של ההורים איתך על הטיסה.

כמו כן ניתן להצטרף באפליקציה לקהילת היעד בהתאם ליעד בו עתידים לטייל, בקהילה זו הטיפים שניתנו על ידי חברי הקהילה בעבר ובהווה פתוחים לכל חברי הקהילה וניתן לעיין בהם לשמור את הטיפים המתאימים לנו ביותר וכמובן והכי חשוב להתעדכן ולשאול בזמן אמת (כי זה לא כיף להגיע עד למגדל אייפל ולגלות שיש תור של שש שעות שבגללו תפספסו את הסייל הכי חם בפריס). בנוסף, באפליקציה פותחה מערכת משחק ייחודית המתמרצת נוסעים לחלוק חוויות, טיפים ותמונות עם חברי הקהילה. ככל שהחברים לוקחים חלק פעיל יותר הם מתוגמלים בנקודות אותן ניתן להמיר למתנות והטבות.

גדי מור מנכ"ל אמדאוס ישראל: "חשוב היה לנו לאפשר למשתמש ב-travel2gether לשמור את המלצות החברים בקהילה מבעוד מועד. תכננו את האפליקציה כך שהמשתמש יוכל להוריד את ההמלצות האהובות עליו, וליהנות מהן בכל רגע נתון".

 

 

09/04/2014