28.03.2024
 
Flyeast פותחת סניף בקטמנדו

 

 

שירות חדשות תיירות

 

כ-10 אלפים ישראלים מטיילים מידי שנה בנפאל, רובם בגילאי 21 - 30, או 50+.
עד כה, נעזרו המטיילים הישראלים בשירותי סוכנויות תיירות מקומיות בנפאל. כעת, לאחר עבודת שטח מאומצת, קבלת אישורים מהממשלה, שיפוץ מבנה ושכירת עובדים, תוקעת בנפאל יתד חברה ישראלית ראשונה: 'פלאייסט' (flyeast), שפותחת סניף ב'טאמל', רחוב התיירות המרכזי בקטמנדו בירת נפאל.

הסניף החדש, בגודל 180 מ"ר, מנוהל על ידי מנהל נפאלי מקומי, ששמו Abhishesh Subedi, אך המטיילים הישראלים כבר הדביקו לו את השם הישראלי "אבי".
בסניף מועסקים עשרה סוכנים, והוא מפעיל למעלה מ-100 פורטרים (סבלים) ומדריכים מנוסים. לסניף, שנפתח לאחרונה, מגיעים ישראלים רבים, וגם תיירים מנורבגיה, משוודיה, שווייץ, אנגליה, קנדה ומפולין.

לדברי יריב פישר, מנכ"ל flyeast: "אנחנו מטיסים עשרות אלפי ישראלים בשנה למזרח הרחוק, בשיטת 'סע וטוס' (הסעה באוטובוס לעמאן שבירדן, וטיסה מעמאן באחת מחברות התעופה הבינ"ל). היעד שלנו הוא להפוך במהלך השנים הקרובות לחברת התיירות המשמעותית ביותר למזרח, בין היתר על ידי פתיחת סניפים באזורים המתויירים ביותר על ידי הישראלים. אנחנו צופים שמספר המטיילים בנפאל יצמח בשנים הקרובות, ולכן החלטנו לפתוח את הסניף הראשון שלנו מחוץ לישראל, דווקא בקטמנדו. בחודשים האחרונים נעזרנו רבות בשגרירות נפאל בארץ, שסייעה לנו ביצירת קשרים עם הרשויות בנפאל. עם פתיחת הסניף שם, היתרון הגדול הוא: שכבר בארץ, בעת ההכנות לנסיעה לטיול בנפאל, ניתן כבר לרכוש שירותי תיירות, שיסופקו על ידי הסניף בקטמנדו, ובהם: איסוף משדה התעופה, רכישת כרטיסים לטיסות פנים בנפאל, או להודו, הזמנת בתי מלון, או אמצעי לינה אחרים, השכרת פורטרים (סבלים) ומדריכי טיולים מנוסים, רישום לטיולי ג'יפים, רפטינג, בנג'י ואטרקציות תיירותיות אחרות, ארגון מסמכי כניסה לשמורת האנפורנה ועוד.

לדברי הרב חזקי ליפשיץ, מנהל בית חב"ד בקטמנדו: "משמח לשמוע על כל צעד, שנעשה לשיתוף פעולה ולקידום התיירות מישראל לנפאל. אני נמצא בקטמנדו כבר שנים רבות,  ושם לב לעליית גיל המטיילים והפיכתה של נפאל למוקד תיירות רב גילאי. אנו בטוחים, שמשרד תיירות ישראלי, שנותן שירות בנפאל יעשה את הטיול ליותר נגיש ונוח לכל הישראלים. אני מברך את חברת פלאייסט בדרכה החדשה, ואת עם ישראל בברכת חג פסח שמח וכשר. בהזדמנות זו, אני מבקש להזמין את כל המטיילים הישראלים בנפאל להגיע לבית חב"ד, להשתתף עימנו בסדר פסח ולהרגיש כמו בבית".

כתובת הסניף: Roadhouse Café building, 1st Floor

טלפון - +977 1 4701128/158 

שעות פעילות - 06:00-23:00.

 

 

08/04/2014