28.03.2024
 
Webbing Spot - פתרון גלישה אלחוטית מוזלת בחו"ל

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת Webbing, המתמחה במתן פתרונות חיבור לאינטרנט בארץ ובחו"ל במגוון טכנולוגיות, משיקה Webbing Spot סלולרי עולמי אשר יוצר בסביבתו הקרובה רשת Wi-Fi ניידת המאפשרת גלישה מסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים בכל מקום.

ה-Webbing Spot החדש יכול לשמש את הנוסע בכ-130 מדינות שונות במקביל.  

משפחה שכוללת שני מבוגרים ושני ילדים נוסעת עם כ-1.5 מכשירים בממוצע לאדם (ארבעה סמארטפונים, טאבלט ומחשב נייד) ומוציאה למעלה מאלף ש' על חבילות גלישה בחברות הסלולר השונות, בהנחה שהיא נוסעת לשבעה ימי טיול. בטיולים ארוכים יותר המחיר צפוי לעלות אף יותר.

בנוסף, ל-Webbing Spot החדש ניתן לחבר עד 10 מכשירים מבוססי Wi-Fi לרשת האינטרנט בו זמנית. סוללת המכשיר חזקה ומספיקה לכ-12 שעות עבודה.

המחירים: בחבילת 2 ג'יגה עד חודש ב-200 ש', או 300 מגה ביום ב-39.90 ש' ל-130 יעדים מובילים בעולם.

גיא נוימן מנהל Webbing ישראל מציין כי "הישראלים שמטיילים בחו"ל ובעיקר משפחות ואנשי עסקים הבינו שחברות הסלולר גבו מחירים מופקעים הן על גלישה מזדמנת והן על חבילות גלישה. כעת המפעילים מגבילים את הגלישה לחבילות צרות עם נפח הנע בין 50-100 מגה ליום בלבד, מה שאינו עונה על צרכי המטיילים אשר מפעילים היום שירותים רבים אשר צורכים DATA רב כמו Google Maps, Waze, וYouTube- יחד עם שיחות VOIP ב-Viber, Skype ו-Facetime. לקוחות אינם מסתפקים עוד בפתרון רק עבור המכשיר הסלולרי אלא דורשים פתרון למכשירים הנלויים כגון הטבלטים והלפטופים. החבילות הצרות של חברות הסלולר אינן נותנות פתרון הולם לתופעה ולכן הצורך בשירות נמצא בעלייה".

גודל ה-Webbing Spot כגודלו של מכשיר סלולרי קטן והוא כאמור מייתר את הצורך ברכישת חבילת גלישה מספק הסלולר הישראלי ונותן מענה גם במקומות בחו"ל שבהם אין רשת WiFi מקומית שניתן להתחבר אליה.

 

 

18/03/2014