סדנת שירות לתיירים לנהגי מוניות אשדוד
שירות חדשות תיירות
לקראת פתיחת עונת התיירות של אניות הנוסעים, יזמו משרד התיירות ונמל אשדוד סדנאות שירות לנהגי המוניות באשדוד. סדנאות השירות התמקדו בקבלת פני התיירים המבקרים בישראל ונוסעים במוניות מורשות לאתרי תיירות ברחבי הארץ. הסדנאות שנערכו במרכז הכנסים של חברת הנמל והסתיימו השבוע, הציגו בפני הנהגים דרכי התמודדות עם דילמות יומיומיות בהן הם נתקלים. מנחה הסדנה מטעם האגף להכשרה מקצועית במשרד התיירות, דני בירן (בעבר מנכ"ל אגודת מורי הדרך), העמיד בפני הנהגים סיטואציות נפוצות, כמו למשל כאשר עולה נוסע שיכור למונית, או זוג המנהל מריבה קולנית במושב האחורי של המונית, או תייר שאינו מסוגל להסביר לאן הוא רוצה להגיע בגלל מגבלת שפה. מנהלת האגף להכשרה מקצועית במשרד התיירות, מינה גנם, הדגישה בפני הנהגים שגם אם אין תשובה חד משמעית, הם צריכים להיות מודעים לכך, שהם ה"פרונט" של התיירות בארץ, הם הראשונים שהתייר פוגש על אדמת ישראל ולפיהם נקבע הרושם הראשוני. כמו כן הוסבר לנהגים שאסור להם להדריך את התיירים, גם אם מתקבלת בקשה מהתיירים לעשות כן, כי הדרכה מצריכה רישיון מאת משרד התיירות. בסיום הסדנה קיבלו הנהגים כרטיס סיום קורס, שיוכלו לתלות במוניתם.
12/03/2014 |