29.03.2024
 
קון טיקי - אתר תיירות חדש

 

 

שירות חדשות תיירות

היום הושק אתר תיירות ישראלי חדש, קון טיקי (kontiki.co.il), המציע מגוון שירותי תיירות בארץ ובעולם. באתר ניתן למצוא קשת רחבה של שירותים, בהם טיסות סדירות, טיסות שכר, חבילות נופש, בתי מלון, השכרת רכב ועוד.

למרות שהאתר החדש פועל ללא סוכן נסיעות, מפעיליו מתחייבים לתת מענה לכל פניה ובכל שאלה עד שלוש שעות מרגע הפנייה באמצעות האתר (זאת בשעות הפעילות שבין 08:30 עד 22:00).

צביקה קרפל ועינת כספי (כספי תיירות), מקימי ומנהלי החברה, מחזיקים בכ-35 שנות ניסיון בתחום.

קרפל: "הגשמתי חלום בהקמת המיזם הייחודי-אתר קון טיקי. החזון הוא להפסיק ולהעמיס את הוצאות התפעול הגבוהות על הצרכן שנאלץ לשלמן ובכך לאפשר חופשה ברת השגה לכל אחת ואחד. קון טיקי הוא מיזם ייחודי שעומד לשנות את פני עולם התיירות בארץ. אנחנו מציעים מחירים שאין כמותם בענף התיירות בישראל. האתר בנוי על טכנולוגיה מתקדמת וייחודית שמאפשרת לנו לוותר לחלוטין על מערך ה-BackOffice המסורבל שמאפיין את ענף התיירות. המחירים שלנו הם ברוב המקרים הטובים בשוק וקשה מאוד להתחרות בנו בגלל עלויות התפעול האדירות של המתחרים. מדיניות ההשקעה בטכנולגיה מאפשרת לנו לחסוך לצרכן על רוב מוצרי התיירות בין 15%-30% ברוב המכריע של מוצרי התיירות הסטנדרטים. יחד עם זאת, בתחום הטיסות הסדירות הפערים יהיו קטנים יותר בשל תנאי השוק".

שירות נוסף המציע באתר הוא שירות הנפקת אשרות כניסה (ויזות) למדינות שונות. נציג החברה מגיע ומלווה את הלקוח החל משלב איסוף הדרכון ומילוי הטפסים הנדרשים ועד סגירת המעגל בהשבת הדרכון עם הויזה המאושרת לבית הלקוח. השירות כרוך בעלות של 90 ש'. כל שאר העלות והאגרות הן לפי מחירון המדינה המבוקשת.

 

 

11/03/2014