29.03.2024
 
זיו רוזן מונה למנכ"ל גוליבר

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

זיו רוזן (38) מונה למנכ"ל גוליבר (GLV), חברת האונליין המתמחה בתיירות, לאחר שבתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ"ל mako ובחצי השנה האחרונה היה מנהל הפיתוח העסקי של שידורי קשת.

המעבר מקשת, שם ניהל וקידם רוזן את תחומי הפיתוח העסקי, המובייל, חברות הבנות, פיתוח האפליקציות ומוצרי קרוס המדיה של הזכיינית, אל גוליבר מסמן את כיוונה האסטרטגי של החברה - להעמיק עוד יותר את אחיזתה הדיגטלית בענף התיירות הישראלי ולשכללה. בין היתר, רוזן היה שותף בקשת בהשקת makoTV, אפליקציית תוכנית המוזיקה החדשה "הכוכב הבא" ומיזם הנדלן האינטרנטי "כאן בונים".

רוזן משמש כיום גם כמרצה במרכז הבינתחומי הרצליה במסגרת המעבדה לחדשנות של בית ספר סמי עופר לתקשורת, ובעברו המקצועי שימש כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של לוגיה - חברת התוכן של סלקום וחבר הועד המנהל בועדת המדרוג של האינטרנט בישראל.

לדברי אורי אלון, אחד הבעלים והמנכ"ל של קבוצת מרקום המחזיקה בחברת גוליבר "מדובר במינוי שמסמל עבורנו כניסה לעידן של יצירתיות ותעוזה בכל הקשור לעולם ה- E-commerce ולענף התיירות בישראל בפרט. יחד עם זיו, גוליבר תגביר את נוכחותה גם בזירות חדשניות יותר ותייצר מנועי צמיחה נוספים, בדומה למגמות המתרחשות בעולם בהם חלק גדול של חבילות התיירות נעשות דרך האונליין.

גוליבר הינה חברת אונליין המתמחה בעולמות התיירות והנופש, הוקמה בשנת 2001, ונמצאת בבעלות של קבוצת מרקום, המחזיקה במותגים נוספים בעולם התיירות, כגון טרווליסט, קומפס, buy2fly וחוליו.

 

 

02/03/2014