29.03.2024
 
לופטהנזה טכניק: שירותי תחזוקה לישראייר בנתב"ג

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

השבוע נחתם חוזה תחזוקת מטוסים  בין חברת התעופה ישראייר ללופטהנזה טכניק. במסגרת החוזה הוקם, לראשונה בישראל, סניף תחזוקת מטוסים בנתב"ג ומאויש על ידי צוות מהנדסים וטכנאים מטעם החברה הגרמנית, בשילוב עובדי התחזוקה של ישראייר. הקמתו ותפעולו של סניף זה בישראל, הינו כאמור תקדים שנקבע ואושר על ידי רשות התעופה האזרחית. מטרתו של ההסכם שנחתם בין שתי החברות לתת שירותי תחזוקה על בסיס קבוע באמצעות סניף מקומי, המעניק שירותים טכניים  למטוסי האיירבוס של ישראייר.

עובדי לופטהנזה טכניק  החלו  כבר בפעילותם בימים האחרונים  בישראל בשיתוף מלא עם צוות אנשי התחזוקה של חברת ישראייר. בנוסף לשרותי התחזוקה כולל ההסכם גם שרותי הנדסה ותמיכה טכנית.

אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר: "חתימת הסכם התחזוקה עם לופטהנזה טכניק הינו אירוע מכונן בחיי חברת ישראייר. זהו מהלך אסטרטגי יוצא דופן בחשיבותו  והינו פועל יוצא להערכות החברה לתחרות המתעצמת בעולם התעופה. אנו רואים בחתימת ההסכם והוצאתו אל הפועל, צעד מהותי הטומן בחובו התייעלות תפעולית וגאווה גדולה, שכן מותג בינלאומי מוביל וידוע בתחומו בעולם מיישם שותפות עסקית בישראל עם חברת ישראייר. שיתוף הפעולה עם לופטהנזה טכניק תאפשר לישראייר להשיג עצמאות בתחום התחזוקה מחד, ואף להפוך למרכז רווח מאידך".

עוד הוסיף סירקיס: "אנו נספק שרותי תחזוקה לחברות לואו-קוסט, בעלות נמוכה יחסית שתטוסנה לישראל כתוצאה מהסכם השמיים הפתוחים".

 

 

 

27/02/2014