29.03.2024
 
TripAdvisor עבר את רף 150 מיליון הביקורות

 

 

מאת שירן כצנלסון

 

TripAdvisor הודיע כי הגיע לציון דרך בכמות התכנים שנוצרו על ידי משתמשיו, דבר שהפך אותו לאתר ביקורות התיירות הראשון בעולם שמציע לגולשיו לא פחות מ-150 מיליון ביקורות, המלצות וחוות דעת - עלייה של חמישים אחוזים בהשוואה לשנה שעברה.

TripAdvisor קולט ביקורות מיותר מ-90 משתמשים בדקה, עובדה שמאפשרת לו להציע לגולשים באינטרנט ובאפליקציה לקבל החלטות מושכלות המבוססות על חוויות אישיות של נוסעים אחרים.

יותר משני מיליארד גולשים ("יוניקים") מרחבי העולם ביקרו באתר TripAdvisor בשנת 2013 על מנת לבדוק, לתכנן ולהזמין 3.7 מיליון מקומות לינה, מסעדות ואטרקציות שונות. יותר מ-500 מיליון אנשים ברחבי העולם העלו לאתרו את דירוגי TripAdvisor שלהם, המכילים חוות דעת אישיות.

"לפני ארבע עשרה שנים, TripAdvisor ראתה הזדמנות לעזור למטיילים לעזור האחד לרעהו ולקבל החלטות מושכלות לקראת הנסיעות שלהם, וזאת על ידי שיתוף החוויות שלהם ממקור ראשון", אמר סטיב קאופר, מייסד שותף של TripAdvisor, "כעת האינטרנט והתוכן נוצרים על ידי משתמשים באופן טוטאלי, דבר ששינה לחלוטין את אופן התכנון של האנשים".

על פי דו"ח שנערך לאחרונה, יותר ממחצית מהמשיבים ברחבי העולם לא רוצים להתחייב להזמנות עד שקראו את הביקורות באתר, וראו מה אחרים חשבו על אותה אטרקציה, בית מלון או מסעדה. יותר מ-80 אחוזים אמרו שביקור באתר יסייע להם להרגיש בטוחים יותר בקבלת ההחלטות שלהם, ויעזרו להם לשפר את נסיעתם. 

 

 

 

26/02/2014