19.04.2024
 
דלתא משנה את תכנית הנוסע המתמיד שלה

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

דלתא איירליינס חשפה היום שינויים בתוכנית הנוסע המתמיד שלה SkyMiles (סקיימיילס).

תכנית SkyMiles 2015 מציגה שינוי מהמודל הקיים כיום, במסגרתו לקוחות צוברים מיילים בהתבסס על המרחק של טיסתם, למודל המתבסס על מחיר הכרטיס. ככל שהנוסע ירכוש כרטיסי טיסה יקרים יותר וסכומי הכסף שישלם במצטבר עבור הטיסות שלו יהיה גבוה יותר, כך גם ייהנה מיותר "מיילים" שיעמדו לזכותו ומיותר הטבות שיוענקו לו, ללא קשר למרחקים שיטוס.

שינויי התוכניות יכנסו לתוקף ב-1 בינואר, 2015 ואף יכללו מבנה חדש של פדיון מיילים, שישפר את אפשרויות ההנאה מ"מושב הטבה", יציעו הטבות כרטיס טיסה בכיוון אחד בחצי ממחיר כרטיס ההלוך ושוב, יספקו אפשרויות נוספות של מיילים + מזומן, כמו גם יקיימו שינויים משמעותיים בכלי רכישת ההטבה ב-delta.com ובהזמנות דלתא.

מודל חדש של צבירת מיילים

השיטה הקיימת כיום של זכייה במיילים נפדים על בסיס המרחק שהנוסע טס תשתנה כאמור למודל של צבירת מיילים שניתן לפדות אותם על בסיס מחיר הכרטיס שנרכש. דלתא מספקת עשרה חודשים של הודעה מראש על שינויי התוכנית החדשה.

נוסעים יוכלו לצבור בין 5 ל-11 מיילים לכל דולר שישולם לדלתא, בהתבסס על סטטוס הסקיימיילס שלהם. לדברי החברה, התוכנית המעודכנת תתגמל טוב יותר את הנוסעים ש"יבזבזו" יותר עם דלתא ותעניק להם אפשרויות צבירת מיילים משופרות.

תכנית צבירת המיילים המעודכנת, לנסיעות המתחילים ב-1 בינואר 2015, תזהה טוב יותר נוסעים מתמידים של מחלקת העסקים, ואת נוסעי התיירות שטסים אמנם  פחות אך רוכשים כרטיסים במחירי פרימיום.  

 

צבירת מיילים

סטטוס תכנית SkyMiles

מיילים לכל דולר

חברות כללית

5

מדליון כסף

7

מדליון זהב

8

מדליון פלטינום

9

מדליון יהלום (Diamond)

11

 

אפשרויות פדיון חדשות

לחברי סקיימיילס יהיו אפשרויות רבות יותר לפדיון עם הצגת מבנה "חמש הרמות", עם מגוון רחב יותר של הטבות, ושיפור סך הזמינות בנקודות המחיר הנמוכות.

בנוסף להצעת מספר רמות פדיון חדשות, תוכנית סקיימיילס אף תציג את כרטיסי ההטבה של "כיוון אחד" בחצי ממחיר טיסת הלוך ושוב ותציע לנוסעים את היכולת לפדות מיילים בתוספת מזומן, לשם אפשרויות הטבה רבות יותר לכרטיסים שנרכשו ב-delta.com או במחלקת ההזמנות של דלתא.

נוסעים ימשיכו להיות בעלי גישה לכל מושב בכל טיסת דלתא כמושב הטבה, ללא כל תאריכים חסומים.

ב-2013, נוסעים מתמידים פדו יותר מ-271 מיליארד מיילים בתוכנית סקיימיילס ליותר מ-11 מיליון פדיונות של הטבה.

דלתא מציעה דרכים רבות לפדות מיילים של נוסע מתמיד, כולל כרטיסי טיסה בדלתא וב-28 החברות השותפות לה, שדרוגי מיילים, השכרת מכוניות, שהיות בבתי מלון וחברויות במועדוני Delta Sky Clubs, ולדבריה, היא חברת התעופה המרכזית היחידה עם מיילים שתוקפם אינו פוקע.

למידע נוסף על תכנית SkyMiles, סטטוס ה-Medallion ואפשרויות פדיון המיילים, ניתן לבקר ב-delta.com/skymiles

 

 

 

26/02/2014