25.06.2024
 
רשת Carrefour הצרפתית תמכור חבילות לישראל

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

משרד התיירות הגיע להסכם עם Carrefour, רשת הקמעונאות (סופרמרקטים והיפר-מרקטים) הגדולה באירופה ובצרפת (21% מהשוק הצרפתי), והשניה בגודלה בעולם, אחרי וולמארט, לפיו היא תשווק חבילות תיור לישראל.

ההסכם, שהוא פרי יוזמה של מנהלת לשכת התיירות בצרפת, אפרת גרומן, כולל שיווק ופרסום ממוקד של ישראל בכל סניפי הרשת ברחבי המדינה. החל מאמצע מארס הקרוב, למשך חודש, ימכרו סוכני הרשת חבילות הכוללות טיסה באל על ושבעה לילות בישראל.

מועדון הלקוחות של רשת Carrefour בצרפת מונה 13.7 מיליון בעלי כרטיס מועדון (מתוך אוכלוסייה של 64 מיליון אזרחים בצרפת). הרשת כוללת גם 145 סוכנויות נסיעות בכל רחבי צרפת בשם Carrefour Voyages, שממוקמות בתוך הסופרמרקטים, מיד אחרי הקופות. ממחקרים שערכה הרשת עולה, כי 76% מלקוחות הסופרמרקט שמים לב לפרסום בסוכנויות הנסיעות בסניפים (בנוסף לאחרים שבאים לסניף במיוחד להיפגש עם סוכן נסיעות). הרשת מוכרת כ-450,000 חבילות תיירות בשנה.

בתוך כך, במהלך ינואר ופברואר השנה - לקראת מרתון המכירות - הכשיר משרד התיירות 400 סוכני נסיעות של הרשת בכל רחבי צרפת.

שיתוף הפעולה עם הרשת יכלול גם פרסום בחנויות ובאתר האינטרנט של Carrefour: פרסום עמוד ישראל במנשר (פלאייר) הרשת שיופץ ל-18 מיליון אנשים ברחבי צרפת בחודש מרס; במהלך המבצע יופיעו בסניפים מודעות גדולות ומוארות של החבילה; עמוד פרסומי דו-צדדי; פלאיירים ומדבקה ענקית על הרצפה בתוך החנויות; ניוזלטר ייעודי על ישראל לכל המנויים, ועוד. כמו כן סרט שיווקי של משרד התיירות יוקרן על מסכים בסניפים ובאתר האינטרנט של הרשת. הפעילות באתר הרשת יכלול גם באנרים בעמוד הבית והופעה של ישראל ב-Top Destinations. המוכרנים המצטיינים של המבצע יזכו בפרס, כדי לעודד מכירות של חבילות לישראל.

עלות שיתוף הפעולה למשרד התיירות: 125,000 אירו.

 

 

25/02/2014