25.04.2024
 
מיק ג′אגר וסלבריטאים נוספים בחרו שירים לנוסעי בריטיש

 

 

שירות חדשות תיירות

 

נוסעי בריטיש איירווייס ייהנו בקרוב מפלייליסט (בקטגוריית "מוסיקת עולם") שתורכב על ידי לא אחר מאשר אגדת הרוק מיק ג'אגר (שצפוי להגיע ביוני הקרוב לישראל עם ה"רולינג סטונז").

החל ממרץ השנה, יציעו מערכות הבידור האישיות המתקדמות המותקנות בכל מחלקות הטיסה בקו תל אביב-לונדון את רשימת השירים שבחר ג'אגר במיוחד. בהמשך, יוכלו הנוסעים להאזין גם לראיונות עם ג'אגר ועם מוזיקאים בינלאומיים נוספים.

בין הסלבריטאים והאמנים שירכיבו פלייליסטים בקטגוריית "מוסיקת עולם" במערכות הבידור בטיסות בריטיש בחודשים הבאים: המוזיקאי האמריקאי רופוס וויינרייט, הסופר אלכסנדר מקק'ול סמית, המוזיקאי ההודי א. ר. רחמן, המוזיקאים הבריטים בריאן אינו וג'יימי קאלם, העיתונאי ג'ון סנואו והשחקן האמריקאי סטיב מרטין.

בין האמנים שבחר ג'אגר: סליף קייטה (Salif Keita) ממאלי ופלה קוטי (Fela Kuti) הניגרי המנוח.

ריצ'ארד דה-קרוז, האחראי על מערכות הבידור בבריטיש איירווייס, מציין כי נוסעים רבים מספרים כי הם נחשפים לראשונה למוזיקה חדשה דווקא במהלך הטיסה, המאפשרת להם זמן הקשבה אמיתי. בנוסף לרשימות השירים, מציעה מערכת הבידור האישית למעלה מ-130 סרטים חדשים וקלאסיקות, למעלה מ-650 תכניות טלוויזיה מרחבי העולם, 550 אלבומי מוזיקה ו-225 תחנות רדיו.

במסגרת שדרוג צי המטוסים של בריטיש איירווייס, בהשקעה בהיקף של למעלה מ-7 מיליארד דולר במטוסים ובעיצוב פנים חדשניים, מציעה חברת התעופה מערכות בידור מתקדמות הכוללות מסך נגיעה אישי גדול במיוחד.

 

 

 

 

12/02/2014