25.04.2024
 
קשרי תעופה: חופשות קצרות בסרדיניה בקיץ

 

 

שירות חדשות תיירות

 

האי סרדיניה, שנחשב ליעד הנופש הקבוע של כוכבי הוליווד, אוליגרכים, ספורטאים ודוגמניות-על, יהפוך השנה ליעד קרוב יותר לישראלים - בקיץ 2014 תוציא חברת  קשרי תעופה ליעד זה בבלעדיות ארבע טיסות שכר שבועיות, זאת לצד הסכם בלעדיות עם רשת מלונות היוקרה delphina הפועלת בחלק הצפוני של האי ומשווקת מלונות בדרגת 4-5 כוכבים.

החופשות בסרדיניה יימכרו במחיר של החל מ-700 דולר לחופשה בת ארבעה לילות (טיסה ומלון). בזאת, מצטרפת סרדיניה ליעדים נוספים באיטליה - קלבריה וסיציליה, שגם אליהם יצאו ארבע טיסות שכר שבועיות.

סרדיניה הוא השני בגודלו מבין האיים של איטליה והוא מתאפיין בחופים בתוליים, אוכל איטלקי - ים תיכוני, עיירות חוף שובות-לב ואתרים היסטוריים רבים.

מלטה הפכה השנה ליעד אלטרנטיבי לטורקיה ויוון, ולכן גם אליה הורחב מספר הטיסות לכשש טיסות שבועיות.

הביקוש לחופשות בתקציב קטן יותר יביא השנה למגמה של היצע חופשות קצרות יותר בנות שלושה-ארבעה לילות. קשרי תעופה תשווק החל מהקיץ חופשות כאלו גם ליעדי הנופש בטורקיה ויוון וגם ליעדים באירופה.

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה: "לישראלים יהיה הקיץ היצע גדול יותר של יעדים עד שלוש שעות טיסה ישירה מישראל. יעדי יוון, מלטה ואגן הים התיכון ימשיכו להתחזק לצד יעדים חדשים יחסית במפת התיירות כמו סרדיניה, סיציליה וקלבריה, אליהן מופעלות טיסות ישירות. עקב שינוי מבנה החופש הגדול וביקושים גבוהים ביותר ליעדי אגן התיכון מצד התיירים האירופים, אנו ממליצים להקדים ולהזמין את החופשה השנתית ככל הניתן. אין כל ספק שתכנון נבון מייצר חסכון ובעיקר יכולת לשלוט באופן מלא על איכות החופשה שלנו".

 

 

 

11/02/2014