טרוולפורט ואייר קנדה מרחיבות את הסכם ההפצה
שירות חדשות תיירות
טרוולפורט ואייר קנדה הרחיבו את הסכם ההפצה הרב שנתי ביניהן כך שלסוכני נסיעות משתמשי טרוולפורט תתאפשר גישה למלוא מגוון המוצרים של אייר קנדה, כולל מוצרים חדשניים מסוג "מחיר לבקשתך" (À-la-carte Fare) ו-"כרטיסיות" (Flight Pass). אייר קנדה תמשיך להיות מרכיב מפתח בפלטפורמת אג'נסיה של טרוולפורט תוך שימוש בממשק API. זאת כחלק מאסטרטגיית השיווק של טרוולפורט - לאפשר לחברות התעופה להפיץ את המחירים והשירותים הנלווים שלהן באמצעות סוכני הנסיעות ביותר מדרך אחת. סוכני טרוולפורט משתמשי הפלטפורמה בקנדה יוכלו לחפש, להזמין ולתמחר את כל מוצרי אייר קנדה - כרטיסי בונוס, כרטיסיות וכמובן כל סוגי המחירים כולל מחירי "טנגו" שלעתים זולים משמעותית מהמחירים המופיעים במערכות ההפצה (GDS) ואף יוכלו להזמין הושבה בתשלום, ארוחות וכניסה לטרקלינים למחירים אלה. בתוך כך בשורה גם לסוכני הנסיעות בארה"ב המוכרים טיסות יונייטד איירליינס: סוכנים משתמשי טרוולפורט בארה"ב יכולים מעתה למכור ללקוחותיהם הושבה מועדפת עם מרחב נוסף לרגליים במחלקת אקונומי פלוס של יונייטד. כך הודיעו טרוולפורט ויונייטד בסוף השבוע שעבר. טרוולפורט היא מערכת ההפצה העולמית הראשונה המחדשת את האפשרות למכור מושבים אלה בטיסות יונייטד.
09/02/2014 |