19.04.2024
 
איזיג′ט: מיליון נוסעים מישראל ואליה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת איזיג'ט מציינת היום את העובדה כי הטיסה עד כה למעלה ממיליון נוסעים מישראל ואליה מאז החלה את פעילותה בישראל בנובמבר 2009. חברת הלואו-קוסט צפוייה להפעיל, החל מחודש אפריל הקרוב, 34 טיסות שבועיות מתל אביב לשבע ערים מרכזיות באירופה.

במהלך 12 החודשים האחרונים, איזיג'ט הטיסה מישראל ואליה מעל ל-342,000 נוסעים, עם צירופם של יעדים חדשים לרומא וברלין. בשנה הקרובה מעל ל-540,000 נוסעים יטוסו בחברה מישראל ואליה.

אתמול נחתה בתל אביב טיסת הבכורה מברלין. קו זה הינו הראשון המופעל מאז נחתם ההסכם "שמיים פתוחים" בין ישראל לאיחוד האירופי. איזיג'ט תפעיל שלוש טיסות שבועיות בין שתי הערים.

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזיג'ט בריטניה אמר: "משמח אותי מאוד כי מיליון נוסעים בחרו לטוס לתל אביב עם איזיג'ט מאז התחלנו את פעילותנו בישראל בשנת 2009. משמעות הרחבת הפעילות שלנו, היא שתל אביב כעת מחוברת טוב יותר לערים החשובות באירופה וביכולתם של הנוסעים ליהנות מהמחירים הנוחים והשירות האדיב שלנו". הוא הוסיף כי "אנו נטיס במהלך שנה זו למעלה מחצי מיליון נוסעים מישראל ואליה, עובדה שתטיב עם תעשיית התיירות הישראלית, היות וכאשר איזיג'ט טסה ליעד מסויים, הוא הופך אטרקטיבי יותר. על פי סקרים שערכנו לאחרונה, דור חדש וצעיר של נוסעים טס לחופשות בתל אביב. אנו מצפים להרחבת הפעילות שלנו באיזור. נמשיך להציע קשר לאירופה במחירים השווים לכל נפש".

איזי ג'ט החלה לטוס לתל אביב משדה התעופה לוטון אשר בלונדון בנובמבר 2009. במהלך חודש אפריל שירות חדש יחבר את תל אביב עם שדה תעופה שני בלונדון - גאטוויק, תוך חיזוק פעילות החברה אל ומלונדון.

לוח הטיסות המלא מתל אביב כולל 34 טיסות שבועיות מישראל, בתדירות הבאה: לוטון (11), מנצ'סטר (2), באזל (4), ז'נבה (5), ברלין (4), מילאנו (3), רומא (2) ושלוש טיסות שבועיות שיחלו כאמור ב-1 באפריל 2014 מגאטוויק.

 

 

05/02/2014