27.04.2024
 
פתאל מביאה שוב פסטיבל רוק ישראלי לאילת

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בעקבות הצלחתו של 'פתאל רוק פסטיבל' שנערך לפני כשנה באילת, חוזרת רשת מלונות פתאל ומפיקה את הפסטיבל השני, אשר מביא לעיר הנופש הדרומית את אוהבי הרוק הישראלי.

בחודש מרץ הקרוב יתקיים הפסטיבל, שבו ישתתפו אמנים מובילים, בהם: עברי לידר, הדג נחש, אברהם טל, כנסיית השכל, עילי בוטנר וילדי החוץ, קרולינה, ועוד.
בהקמת הפסטיבל הושקעו שני מליון שקלים, והוא יתקיים למשך שלושה ימים, מ-6 עד 8 במרץ. מארגני הפסטיבל צופים כי הוא יביא לאילת כ-1,500 איש.

ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות פתאל: "באילת נהוג היה עד היום לקיים פסטיבלי מוסיקה קלאסית וג'אז אך הופעות הרוק 'נעצרו' בתל אביב. התחלנו את היוזמה הזו בשנה שעברה בכדי להביא קהל חדש וצעיר לאילת שמחפש שילוב של הופעות איכותיות עם נופש וגילינו שיש לכך ביקוש אדיר. קיבלנו השנה היענות גדולה מצד אמנים מובילים שהסכימו לקחת חלק בפסטיבל ואנו צופים כי מעל ל-1,500 איש יגיעו בזכות הפסטיבל לאילת". הכרטיסים לפסטיבל יכללו אירוח וכניסה למופעים, אשר יתקיימו בארמונות "הרודס".

המלונות המשתתפים בפסטיבל: הרודס, מרידיאן, לאונרדו פלאזה, מג'יק פאלאס, לאונרדו רויאל ריזורט. הזמנת כרטיסים:  באתר פתאל או במס' 3222*, או באתר www.fattal.co.il

 

 

 

 

05/02/2014