29.03.2024
 
השטיח המעופף מטפלת בטורניר של גזפרום

 

 

שירות חדשות תיירות

מארגנת התיירות השטיח המעופף מטפלת בימים אלה באירוח טורניר החורף בכדורגל "יונייטד סופר-קאפ" (UNITED SUPERCUP 2014), בהשתתפות רוסיה ואוקראינה, שיתקיים השבוע ובשבוע הבא באיצטדיון המושבה בפתח תקווה. השטיח המעופף מטפלת בטיסותיהן של ארבע הקבוצות המשתתפות בטורניר, באירוח שלהן בבתי מלון ובהסעת השחקנים לאימונם ולמגרשי הספורט. בנוסף, באחריותה גם מכירת הכרטיסים לקהל, שנעשית בפועל באמצעות סוכנויות "לאן".

בטורניר לוקחות חלק ארבע קבוצות, האלופות וסגניות האלופות של רוסיה ואוקראינה: זניט סנט פסטרסבורג, צסק"א מוסקבה (אלופת רוסיה הנוכחית), שחטייאר דונייצק ומטאליסט חרקוב. מארגנת הטורניר היא חברה בת של גזפרום, ענקית הגז והנפט הגדולה של רוסיה, שהבטיחה לזוכה פרס בגובה מיליון אירו. גזפרום היא גם בעלת מועדון הכדורגל זניט סנט פטרסבורג (אלופת רוסיה בעונות 2010 ו-2011/2) המתמודדת בטורניר זה, וגם מעניקת החסות הראשית לטורניר.

המשחקים יתקיימו בשיטת בית אחד, במשך שלושה ערבים, בכל ערב שני משחקים: ביום חמישי הקרוב, ביום ראשון הבא וביום רביעי הבא.

פליקס טוקר, סמנכ"ל תיירות נכנסת וחבר העמים בשטיח המעופף, אומר כי החברה פעילה מזה כמה שנים בתחום שירותי הנסיעות והאירוח לענפי הספורט. לפני ארבע שנים היא טיפלה בטורניר שנודע אז בכינוי "הטורניר של רומן אברמוביץ", שהתקיים בארץ, וכעת היא מטפלת כאמור בטורניר של גזפרום. "זה תחום שהולך ומתפתח בכל העולם ולישראל יש בו יתרונות לא מעטים," אומר טוקר. "כאשר בחורף הרוסי הקר הטמפרטורות יורדות הרבה מתחת לאפס, בישראל שורר מזג אוויר נעים ונוח, אידיאלי לאימונים ולתחרויות של קבוצות כדורגל וענפי ספורט אחרים. אנחנו מארחים קבוצות שיבואו להתאמן כאן, וגם מארגנים את סידורי הנסיעות והאירוח של תחרויות ספורט."

מארגני הטורניר בחרו בישראל הן בשל האקלים החורפי הנוח והן מתוך ידיעה שבישראל יהיו מספיק מתעניינים כך שהמשחקים לא יתקיימו מול יציעים ריקים. הם מקווים לכ-4,000 צופים בסך הכל. המארגנים גם הודיעו כי בכוונתם להפוך את הטורניר לאירוע קבוע, שיתקיים מדי שנה, אולם טרם החליטו אם יהיה זה בישראל או במדינה אחרת בעלת חורף מתון.

השטיח המעופף גם טיפלה בבואם של אוהדי הקבוצות, אם כי ההיענות הפעם היתה צנועה, בגלל המצב הפוליטי המתוח באוקראינה מצד אחד, ובגלל אירועי אולימפיאדת החורף שתיפתח בסוצ'י שברוסיה בשבוע הבא, מצד שני.

הטיפול באירועי הספורט בשטיח המעופף הוא באחריותה של מחלקת התיירות הנכנסת בחברה.

 

 

29/01/2014