24.04.2024
 
אופרן מתרחבת גם לדרום אפריקה

 

מאת שירן כצנלסון

 

סיטונאית השכרת הרכב הישראלית אופרן רכשה 50% מחברת קאר הייר ברוקרס (Car Hire Brokers), סיטונאית השכרת הרכב המובילה בדרום אפריקה.

אופרן היא הברוקר הגדול בישראל בתחום השכרת רכב חו"ל. קאר הייר ברוקרס היא חלק מקבוצת האחזקות Imperial Holdings, אחת מהקבוצות הגדולות ביותר באפריקה בתחום הרכב.

קאר הייר ברוקרס, שמרכזה ביוהנסבורג, פעילה כבר 13 שנה ועובדת מול סוכני נסיעות, סיטונאי תיירות וחברות מסחריות מדרום אפריקה, נמיביה וזימבאבווה. בעבר זכיין של חברת הולידיי אוטוס.

במסגרת העסקה נבחנה מערכת ההזמנות של אופרן ונמצאה המתאימה ביותר לשוק בדרום אפריקה. בעקבות כך הותקנו כל המערכות הטכנולוגיות של אופרן במשרדי קאר הייר ברוקרס, כולל אתר האינטרנט, הן להזמנות בינלאומיות והן להזמנות מקומיות.

הפעילות החדשה בדרום אפריקה בעלת היקף מכירות משמעותי מאוד, ומצטרפת לסניף השווייצרי של אופרן שנפתח רק לאחרונה בציריך ולסניפים המצליחים הנוספים שמנהלת אופרן ברוסיה, צ'כיה, הונגריה, רומניה, יוון ועוד וכמובן בישראל.

מערכת ההזמנות של אופרן מתאפיינת בגמישות טכנולוגית, ביכולת לעבוד במספר שפות, במספר רב של מטבעות ובערוצי הפצה שונים, תכונות שהופכות אותה לאחד משחקני ה-B2B המובילים באירופה ומעניקות לאופרן יתרון מובהק בשווקים חדשים ומורכבים.

אופיר דנאי מנכ"ל אופרן, אומר: "אופרן ממשיכה לצמוח בשווקים בינלאומיים חדשים ולהגדיל את הפעילות בשווקים הבינלאומיים הקיימים. הפתרון הטכנולוגי שאנחנו מציעים מוכיח את עצמו ומקבל תגובות מצויינות בכל העולם ומאפשר לנו להרחיב את הפעילות באופן משמעותי. הכניסה שלנו החודש לשוק האפריקאי מהווה עבורנו נקודת אחיזה ביבשת פחות מוכרת ואנו מקווים שבשנה הבאה נצליח להרחיב את האחיזה שלנו בשווקים גלובליים נוספים."

 

12/12/2013