29.03.2024
 
iPass: פתרון WiFi מוזל בטיסות בינלאומיות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

אורנוס, הנציגה הישראלית של iPass, ספקית שירותי ניידות מובילה בעולם, החלה להציע ללקוחותיה את שירותי ה-WiFi בטיסות בתעריפים זולים מאלו של חברות התעופה וכך מאפשרת להם להיות מחוברים ולהמשיך לעבוד גם מעל העננים. השירות ניתן כיום ביותר מ-2,000 מטוסים ברחבי העולם, ובחברות תעופה מובילות, ביניהן לופטהנזה, טורקיש איירליינס,יו-אס איירווייס ועוד.

שירות iPass מפחית בצורה משמעותית את עלויות החיבור לאינטרנט מהמחשב הנייד, מהטלפון החכם והטאבלט בזמן שהייה בחו"ל. החברה מספקת ללקוחותיה כ- 3,400 נקודות גישה בשדות תעופה ברחבי העולם, יותר מ-1.2 מיליון נקודות גישה ב-124 מדינות, ומאפשרת להם להישאר מחוברים גם בזמן הטיסה, הודות לשיתופי הפעולה הנרחבים של iPass ברחבי העולם. מדובר, לדברי החברה, בשירות האינטרנט הפשוט, הנוח והזול ביותר במהלך אלפי טיסות ברחבי העולם, כאשר לקוחות iPass זכאים ל-10 אחוז הנחה ויכולים להתחבר לרשת בקלות, בצורה מאובטחת, ללא הזנת שם משתמש או פרטי כרטיס אשראי (כפי שנהוג כיום בחברות התעופה).

טווח המחירים נע בין 5-25 דולר לטיסה, בהתאם לתעריפים המשתנים של חברות התעופה.

אורן שפי, מנכ"ל אורנוס נציגתiPass בישראל: "רשת ה-WiFi ממשיכה לצבור פופולריות, והיא הפכה לרשת לשיטת החיבור המועדפת על המשתמשים. אנו גאים להציע את פתרונות החיבור והשימוש הייחודיים, הפשוטים והיעילים ביותר באמצעות רשת ה-iPass , שעכשיו מאפשרים להיות מחוברים תמיד, גם בטיסה, בתעריפים המשתלמים ביותר".

 

לסרטון הדגמה: http://youtu.be/4nDDVx4u0xg

 

 

 

12/11/2013