ראיינאייר מפשטת את הזמנת הטיסות באתרה
מאת שירן כצנלסון
כחלק מנסיונה של ראיינאייר לשפר את תדמיתה הבעייתית בנושא יחסה ללקוחותיה, הפכה חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה את ההזמנה האינטרנטית לפשוטה הרבה יותר מבעבר, במסגרת סדרת שיפורים שערכה באתר האינטרנט שלה. מספר ההקלקות שנדרשו עד כה על מנת לבצע הזמנה הייתה 17, וכחלק ממקצה השיפורים, קוצץ מספר ההקלקות לחמש בלבד, וכעת נהפך תהליך ההזמנה לפשוט וידידותי הרבה יותר למשתמש, ובין היתר ניתן לזהות בנקל את התעריף הזול ביותר לתקופת הנסיעה הרצויה.
09/11/2013 |