24.04.2024
 
קווי חופשה: חבילות לאירועי ספורט

 

 

שירות חדשות תיירות

זו השנה הרביעית ברציפות שסיטונאית התיירות קווי חופשה מפעילה מחלקת ספורט ענפה במהלך חודשי החורף, הכוללת חבילות ספורט - טיסות, העברות, מגוון אפשרויות שהייה וכמובן כרטיסים למשחקים / אירועי ספורט / סיורים באצטדיונים והופעות, במחירים מוזלים, ליעדיה השונים, ובכלל זה ברצלונה, מדריד, רומא, אמסטרדם ופריס.

גם השנה עיקר הפעילות תופנה לברצלונה, ולצורך כך שינתה קווי חופשה, החל מחודש אוקטובר, את טיסות אל על שכר, אותם היא מפעילה, ליציאות בימים שישי ושני. כך שחובבי הכדורגל יוכלו ליהנות מחופשות הכוללות צפייה במשחק של ברצלונה באצטדיון הקמפ נואו או ריאל מדריד בברנבאו. זאת מאחר וימי המשחק של ברצלונה וריאל מדריד נקבעים טנטטיבית לימי שבת או ראשון, ומועדם הסופי נקבע רק בסמיכות למועד קיום המשחק, לרוב בטווח של כעשרה ימים מראש.  

קווי חופשה החלה בפרסום ושיווק מגוון רחב של חבילות המבוססות על מוצריה הבלעדיים (חבילות וטיולים מאורגנים, הכוללים משחק), ובכלל זה ניתן למצוא במערכות ההזמנות מגוון רחב של חבילות ל'סופר קלאסיקו', בין ברצלונה לריאל מדריד ב-26.10 באיצטדיון הקמפ נואו, למשחקי הליגה הקרובים בספרד וכמובן חבילות ספורט למשחקי ליגת האלופות בברצלונה ובאמסטרדם.

אילן שלו, מנהל המחלקה, מדגיש כי "כל החבילות שלנו כוללות טיסות ישירות של אל על שכר (בלעדי לקווי חופשה), מגוון רחב של מלונות באישור מידי, בזכות מחלקת אופרציה חזקה, ביעדים בהם אנו שולטים, וכמובן כרטיסים לכל המשחקים, בכל הקטגוריות הרצויות, לכל האצטדיונים, שהינם חשוב להדגיש, אישיים ונמסרים ללקוח, ערב לפני המשחק, בבית המלון בו הוא שוהה, במעטפה שמית חתומה. כמו כן, קווי חופשה הינה הספק היחיד אשר מתחייב בכל הקטגוריות, לישיבה ביחד עבור משפחות עם ילדים וללא גביית תוספת מחיר כמקובל בשוק - יתרון בולט שנותן לצרכן ולסוכן ביטחון ושקט נפשי במוצר אותו הוא רוכש".

 

מחירים לדוגמה:

סופר קלאסיקו חבילה סופ"ש 25-28.10, לשלושה לילות כולל כרטיס למשחק בקטגוריה 3 - החל מ-929 אירו, כולל של 70 אירו עמלת סוכן.

ברצלונה נגד אספניול סופ"ש 1-4.11 לשלושה לילות כולל כרטיס למשחק בקטגוריה 3 - החל מ-672 אירו, כולל 55 אירו עמלת סוכן.

ליגת האלופות - ברצלונה נגד מילאן - חבילת אמצע שבוע לארבעה לילות כולל כרטיס למשחק בקטגוריה 3 - החל מ-774 אירו, כולל 55 אירו עמלת סוכן.

 

 

 

17/10/2013