24.04.2024
 
איזיג′ט: בסיס חדש בהמבורג ותגבור הבסיס בברלין

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת הלואו-קוסט איזיג'ט הכריזה על פתיחת בסיס חדש בהמבורג ועל הרחבת פעילותה בברלין החל מאביב 2014. ההודעה נמסרה עלי-ידי מנכ"לית החברה קרולין מקול באירוע בהמבורג.

בבסיס החדש של החברה יוצבו שלושה מטוסי איירבוס A319 ומטוס נוסף יוקצה לבסיס בברלין.

איזיג'ט יותר מתכפיל את רשת התעופה שלה מהמבורג עם 15 טיסות נוספות בקווים המיועדים לעסקים ופנאי, בנוסף לששת הקווים הקיימים ותציע כמעט 170 טיסות שבועיות במהלך קיץ 2014.

קרולין מקול, מנכ"לית החברה, אמרה: "אני שמחה מאוד להודיע על פתיחת הבסיס חדש בהמבורג, שיאפשר לנו להכפיל את הפעילות שלנו באזור. המבורג וסביבתה הם מהכלכלות הדינאמיות באירופה, עם תעשיית תיירות צומחת ומשמעותית. בשנה האחרונה למעלה מחצי מיליון נוסעים נהנו מהתעריפים הנמוכים שלנו, יחד עם השירות הידידותי שלנו. משמעות תוכנית ההתרחבות שלנו היא שאנו מצפים להסיע כפליים נוסעים בשנה הראשונה, מה שיביא אותנו לראשונה ללמעלה מיליון נוסעים בשנה".

המבורג תהיה הבסיס ה-23 של איזיג'ט ברשת הפאן-אירופית שלה. חברת הלואו-קוסט מצפה להביא 275,000 נוסעי פנאי ועסקים נוספים להמבורג כבר בשנה הראשונה.

איזיג'ט מפעילה כעת מתל אביב תשע טיסות שבועיות ללונדון, שתי טיסות למנצ'סטר, ארבע טיסות לז'נבה, ארבע טיסות לבאזל ושתי שבועיות טיסות לרומא.

 

 

 

 

27/09/2013