26.04.2024
 
חשבון הטוויטר של ראיינאייר: זה ייגמר בדם

 

 

מאת חגי רוזן

 

רק לפני שלושה ימים הוא נפתח, וכבר מאיים להפוך לאטרקציית רשת מהמעלה הראשונה. עזבו את חברות התעופה המכופתרות והמעונבות עם תשובותיהן המנומסות וציוציהן שאינם חורגים במילימטר מגבולות הודעות היחצ"נות המכובסות למשעי ועמידת-הדום לצלילי הפוליטיקלי-קורקט. כאן, גבירותיי ורבותיי, מדובר במשהו שונה לגמרי. קבלו את קפיצת-הראש הראשונה של ראיינאייר לבריכת המדיה החברתית. תישארו בסביבה - העניין הבטוח היחיד כאן מהבחינה הוירטואלית: הולך להיות פה שמח. וב"שמח" אני מתכוון כמובן לאווירה המזכירה אסיפה כללית של שיכורי הכפר לאחר סגירת הפאב המקומי.

כבר ממבט ראשון, כותרת עמוד הטוויטר לא מותירה מקום לספק - שורת מקהלה של נערות לוח-השנה של החברה, מצועפות-מבט ובביקיני כמובן, מאיירת את העובדה שרגלינו מבוססות כאן עמוק במדמנת השוביניזם הגברי: 

 

 

 

והנה, לצורך הסיפתח, תגובה רשמית של החברה לבחירתה בסקר מגזין הצרכנות ?Which כבעלת שירות הלקוחות הגרוע ביותר בכל הממלכה הבריטית:

 

 

אילמלא היה מדובר בדף טוויטר רשמי של חברת תעופה רצינית לכאורה, הכותב היה מקבל מחמאות על חוש תיזמון קומי לפאנצ'ים מילוליים, אלא שביחצ"נות עסקינן, ותגובת "הכל עובר עליך" נמחקה מספר הלימוד של המקצוע הזה עוד בימים שרני רהב ינק משדי אימו.

אם נפשט את העניין, ראיינאייר אומרת בעצם משהו כזה: "תשובות ענייניות הן פאסה. אנחנו את התשובות שלנו מכוונים היישר לעורק הצוואר".

 

 

 

למעוניינים: https://twitter.com/Ryanair

 

 

 

20/09/2013