28.03.2024
 
כ-5,000 נוצרים מ-100 מדינות יגיעו לישראל לאירוע מיוחד בסוכות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

כ-5,000 תיירים נוצרים אוהבי ישראל מכ-100 מדינות, יגיעו לישראל ב-20 לספטמבר 2013 ל"אירועי סוכות", האירוע התיירותי הגדול ביותר המתקיים בישראל. את האירוע, שייערך בירושלים, מארגנת השגרירות הנוצרית הבינלאומית, הארגון הנוצרי-ציוני הגדול ביותר בעולם. בין האורחים שיגיעו לישראל: 25 חברי פרלמנט ממדינות שונות, ביניהן דרום אפריקה, איטליה וארה"ב.

מנכ"ל השגרירות הנוצרית, ד"ר יורגן בולר: "האירוע שייערך בסוכות ממחיש ולא בפעם הראשונה את האהבה הבלתי מסויגת של מאות מיליונים מרחבי העולם בישראל ובעם היהודי ואת הסולידריות שהם חשים עם המדינה. לאירוע מגיעים אוהבי ישראל, שעשו את כל המאמצים לעלות לרגל לירושלים, והכול בשם האהבה לישראל. גם המתיחות הביטחונית לא תמנע מכל אורחינו להגיע לכאן. חששנו בהתחלה מביטולים בגלל המצב הביטחוני, אבל מתברר שהאהבה לישראל גברה על הכול, והעובדה היא שאלפי תיירים נוצרים הגיעו לכאן עם מסר של אהבה ותמיכה בישראל".

במהלך ביקורם צפויים חברי המשלחות להיפגש עם בכירים בהנהגה בישראל ולהשתתף בצעדת ירושלים. בנוסף, הם ישתתפו בסמינרים, בהדרכות ובסיורים ברחבי הארץ. על פי ההערכות, במהלך הביקור, שיימשך שישה ימים, הם צפויים להוציא כ-50 מיליון שקלים.

השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים הוקמה בחג הסוכות בשנת 1980, ביד נוצרים אוונגליסטים. יורגן בולר, העומד בראש הסניפים של הארגון בישראל ובגרמניה, הוא בנו של חייל ורמאכט גרמני, שבתקופת מלה"ע השניה נכלא במשך שנים במחנה שבויים ברוסיה, וניצל בידי שתי משפחות יהודיות שסיפקו לו מזון וטיפול רפואי.

היום, 33 שנים מאז הקמתה, השגרירות הנוצרית הבינלאומית היא הארגון הנוצרי הציוני הגדול בעולם, עם קונסוליות ב70 מדינות ברחבי העולם, ועם גרעיני תמיכה חזקים בכ-130 מדינות ברחבי העולם. השגרירות מפעילה באופן שוטף ויומיומי מערכי הסברה בינלאומיים למען ישראל.

 

 

15/09/2013