20.04.2024
 
מנהל רת"א: "תהליכי הטיסה החדשים באילת בטוחים"

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

מנהל רשות התעופה האזרחית (רת"א), גיורא רום, הודיע היום למנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, כי רת"א נקטה בכל הצעדים המתבקשים כדי להבטיח את בטיחות הטיסה של המטוסים הטסים לאילת.

מנהל רשות התעופה האזרחית הדגיש, כי תהליכי הטיסה החדשים שנקבעו מבטיחים רמת בטיחות מספקת למטוסים הטסים לאילת וכי הוא אינו רואה כל צורך בהשעיית הטיסות של אל על לאילת.

רום ציין, כי רשות התעופה האזרחית קיימה דיאלוג ענייני ויסודי עם נציגי אל על, ארקיע, ישראייר ורשות שדות התעופה (רש"ת) בעת תכנון תהליכי הטיסה החדשים ואף הטמיעה את הצרכים הייחודיים של חברות התעופה הישראליות.

לדברי רום, חברות התעופה ארקיע וישראייר, הודיעו לרת"א כי הן ערוכות לבצע את תהליכי הטיסה החדשים בביטחה ואף מבצעות אותם בפועל מזה יומיים, בבטיחות רבה.

מנהל רשות התעופה האזרחית מתח ביקורת על הודעת אל על כי יש בידם, כביכול, "ממצאים מפורטים אשר אינם מותירים מקום לספק ביחס לסיכונים הגלומים במתווה..." מבלי שממצאים אלה הועברו באופן מיידי לידי גורמי המקצוע ברת"א. הוא קרא למנכ"ל אל על לדאוג להעברה מיידית של הממצאים, כדי שיהיה ניתן לשקול אותם לגופם.

רום הוסיף, כי הודעת מנכ"ל אל על רצופה באי דיוקים עובדתיים ניכרים, עליהם ניתן רק להתפלא, לאור העובדה כי נציגי חברת אל על היו שותפים לתהליך קבלת ההחלטות לכל אורכו ואף הסכימו לו.

 

 

10/09/2013