20.04.2024
 
יעקב קופילוביץ, יו"ר טרוולפורט ישראל: גם אירגון מחדש מול השוק, גם חידושים טכנולוגיים

 

 

ריאיין: גיורא נוימן

 

 

- איך אתם מסכמים את שנת תשע"ג בטרוולפורט ישראל?

שנה טובה מכל הבחינות - גם שנה של פריצות דרך טכנולוגיות וגם שנה של התארגנות מחדש מול שוק הסוכנים בישראל. קודם כל, הרשו לי להציג את שמוליק כהן, המנהל המסחרי של טרוולפורט ישראל. גייסנו אותו לפני חמישה חודשים, ואת פירות העבודה שלו כבר אפשר לראות. בנוסף, שינינו את המבנה של מחלקת המכירות. תגברנו את הצוות וגם הגדרנו מחדש את תחומי האחריות, ובמקום נציגים לאזורים גיאוגרפיים יש לנו כעת שבעה מנהלים של תיקי לקוחות על פי ההתמקצעות והקווים המאפיינים של הלקוח: לקוחות אסטרטגיים או לקוחות קטנים ובינוניים. כך עובדים היום בחברות שירות גדולות בתחומים אחרים. בזכות השינויים האלה ובעקבות המאמצים של שמוליק כהן אנחנו כבר רואים הצטרפות של משתמשים חדשים וגידול בעבודה.

 

- מה הבשורות שלכם בתחום הטכנולוגי?

אנחנו המובילים בשוק, בעצם הבלעדיים עד כה, בתחום הסמרטפונים, האייפדים וכל הציוד הנייד. כל מה שהסוכנים הצעירים אוהבים. עשרות סוכנים כבר הורידו את האפליקציות החדשות שלנו.

 

- השנה התחלתם גם להכניס לשוק את מערכת גלילאו. מה היתרון שלה בעצם?

התחלנו עם גלילאו כפיילוט עם מספר קטן של סוכנים, והתגובות טובות. אחד היתרונות הבולטים שלה זה הממשק החזק לחברות לואו-קוסט. יתרון נוסף הוא שכל הממשקים הם לא רק קריפטיים אלא גם גרפיים. כלומר, מי שרוצה יכול לעבוד עם חלונות, באמצעות קליקים, ולא חייב להיצמד דווקא לממשק המסורתי. היתרון פה הוא שהמשתמש לא חייב להיות סוכן כדי לבצע הזמנה. כל איש מכירות של משרד הנסיעות, שיוצא עם הציוד הנייד שלו לפגוש את הלקוח, יכול להיכנס למערכת, לעשות הזמנה ולכרטס.

 

- לאחרונה גם פתחתם מועדון לסוכנים.

מועדון הלקוחות של טרוולפורט הוא עולמי. סוכן שחבר במועדון הזה ועובד טוב יכול להגיע, למשל לאייפד. אבל הסיכוי של סוכן ישראלי להגיע לכך לא גדול, אז בישראל די התעלמו מהמועדון. לכן החלטנו לפתח מועדון עם אוריינטציה לשוק הישראלי, כשהפרסים הם שוברים לבית מלון או לארוחת בוקר. איך שהצגנו את האפשרות הזו ראינו מייד מבול של הזמנות, ומאז כבר עשרות סוכנים מימשו שוברים. בהחלט הצלחה.

03/09/2013