29.03.2024
 
דודי משה, מנהל מסחרי סיטונאות אשת: בחורף הקרוב לקובה, לטנריף וללאס פאלמאס

 

 

ריאיין: גיורא נוימן

 

- גונבה השמועה לאוזני שאשת מתכננת להציג בקרוב לקהל הישראלי יעד חדש.

כן, לא רק יעד אחד אלא שלושה. אנחנו מקפידים להיכנס כל הזמן ליעדים חדשים שאינם מוכרים כל כך לתייר הישראלי. זה הייחוד שלנו ועל כך גאוותנו. היעד הראשון הוא חבילות של שבוע בטנריף, עם טיסות בסוויס דרך ציריך. נציע אותן כל החורף, מנובמבר עד מרס. היעד השני הוא חבילת הכל כלול של שבוע בקובה, מינואר עד מרס. גם הן בשיתוף סוויס. היעד השלישי הוא לאס פאלמס, עם חבילות של שבוע, מדצמבר עד מרס, דרך נמל תעופה בספרד.

 

- ומה נשמע ביעדים האחרים?

נמשיך עם מלטה, נמשיך עם סיציליה. את יעדי אירופה הקלסיים - בודפשט, פראג, וינה ורומא - נמשיך להציע גם בחורף. בטיולים המאורגנים אנחנו רואים התחזקות של יעדי המזרח, כמו הודו, תאילנד ווייטנאם. מחלקת הספורט שלנו, שהתחילה לפעול לפני כשנה וחצי, הולכת להתפרס בכמה ליגות כדורגל שהקהל הישראלי אוהב במיוחד, כמו הליגות האנגלית, הגרמנית, הספרדית והאיטלקית.

 

- כשהגעת לאשת טורס, הקשרים של החברה עם שוק סוכני הנסיעות היו די דלים. איך הצלחת לעורר את תשומת ליבם של הסוכנים ולשכנע אותם לעבוד עם אשת?

זה שילוב של כמה גורמים במקביל. קודם כל, אנחנו הולכים לקראת הסוכן, קשובים לצרכיו ולמצוקותיו ומסייעים לו ככל האפשר מול הלקוח שלו, אם צריך. שנית, אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת כדי לייעל את עבודתו של הסוכן ואת העבודה שלנו מולו. אנחנו נותנים לסוכן גישה לאתר B-Viewer, שבו הוא יכול לבדוק את סטטוס ההזמנה או לכרטס בלי לטלפן. מאוד נוח לשני הצדדים. עובדים חזק על אתר B2B, שלכל הסוכנים יש קישור אליו ובו אפשר לבצע הזמנות, לקבל מחירים מיוחדים. יש לנו מקדמת שמעודדת את הסוכנים לשווק גם תיירות פנים.

ומה שלא פחות חשוב הוא מגוון המוצרים הגדול שיש לנו להציע לסוכן וללקוח שלו, חלקם מוצרים בלעדיים או מבודלים היטב. בסך הכל הקשרים שלנו עם סוכני הנסיעות הולכים ומתחזקים משנה לשנה. בניגוד למה שהיה פעם, אשת טורס היא כיום ספק מוכר מהשורה הראשונה של מוצרי תיירות בשוק סוכני הנסיעות.

 

03/09/2013