26.04.2024
 
האחים נקש רוכשים את מלון כיכר ציון בירושלים

 

 

מאת גיורא נוימן

 

לאחר שבתחילת חודש יוני דיווחה אורכידאה ניהול מלונות, שבבעלות האחים ג'ו, רפי ואבי נקש, על רכישת מלון "אוקיאנוס" בהרצליה מחברת אזורים תמורת 78 מיליון שקל, מדווחת היום (א') הרשת על רכישת מלון "כיכר ציון" בירושלים תמורת כ-80 מיליון שקל.

מלון "כיכר ציון" הנמצא באחד המיקומים האטרקטיביים ביותר בירושלים, בין המדרחוב לרחוב יפו, והוא כולל כיום 117 חדרים.

בכוונת הרשת לשפץ את המלון שיפוץ כולל בהשקעה של 50 מיליון שקל ולהופכו למלון בוטיק מעוצב שיפעל תחת מותג מלונות היוקרה של הרשת, (הכולל כיום את אורכידאה בית בגליל ואת מתחם וילה רויאל באילת). על פי התיכנון, תוקם על גג המלון מסעדה יוקרתית ממנה ניתן יהיה להשקיף אל עבר נופי העיר העתיקה. כן ייבנו במלון ספא ובריכת שחיה.

סיום השיפוץ מתוכנן לפסח 2015.

עם רכישת מלון "כיכר ציון" מונה הרשת 13 בתי מלון הפרוסים בכל מוקדי התיירות והעסקים בישראל, עשרה מהם פעילים ושלושה נוספים בתהליכי בנייה. דוברת הרשת מציינת כי אורכידאה היא כיום הרשת המלונאית הרביעית גגודלה בישראל מבחינת מספר בתי המלון שברשותה, ובעלת קצב הצמיחה המהיר בישראל.

בתי המלון הפעילים שבבעלות ובניהול רשת אורכידאה: אוקיינוס הרצליה (נרכש לפני כשלושה חודשים), אורכידאה אילת, מלון אורכידאה ריף החדש (מלון בוטיק על חוף הים באילת ששידרוגו ועיצובו מחדש הושלמו לפני מספר חודשים), אורכידאה וילות (אגף הוילות המפואר של מלון אורכידאה אילת), פארק פלאזה אורכידאה תל אביב, מלון הבוטיק אורכידאה בית בגליל (ביער ביריה, סמוך לראש פינה) צל הרים ים המלח , הוד ים המלח וסיאסטה אילת. בתי המלון של הרשת הנמצאים בבנייה: המלון הירוק שבהקמה בחוף כורסי על שפת הכנרת, מלון יוקרתי הנבנה לחוף ימה של תל אביב במבנה המשטרה ההיסטורי בסמוך לכיכר השעון ביפו, ומלון סוויטות הנבנה בצפון תל אביב בסמוך לצומת הקאנטרי קלאב.

מנכ"ל קבוצת האחים נקש בישראל, אבי חורמרו, אמר היום על רכישת מלון כיכר ציון: "במשך תקופה ארוכה חיפשנו נכס מתאים להשקעה בירושלים, ואנו בטוחים שמלון כיכר ציון יהיה עם פתיחתו אחד מבתי המלון המבוקשים בעיר".

 

 

01/09/2013