26.04.2024
 
בריטיש: מבצע לחברי מועדון הנוסע המתמיד

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בריטיש איירווייס מכריזה על מבצע לחברי ה-Executive Club, מועדון הנוסע המתמיד של החברה. כל שני קטעי טיסה במחלקות היוקרה שלה, מחלקה ראשונה ומחלקת העסקים Club World, יזכו את החברים ללא הגבלה של מס' הטיסות ובאופן אוטומטי, בבונוס של 30,000 נקודות AVIOS. נוסעי מחלקת תיירים פלוס World Traveller Plus של בריטיש איירווייס יזוכו ב-15,000 בונוס AVIOS.

הצבירה אפשרית גם בטיסות טראנס אטלנטיות במחלקות הפרימיום של החברות אמריקן איירליינס, איבריה ופינאייר. המבצע תקף גם בטיסה היומית בין נמל אורלי בפריס לניו יורק עם חברת OpenSkies במחלקת Biz Bed (בונוס של 30,000 נקודות AVIOS) או Prem Plus (בונוס של 15,000 נקודות AVIOS).

המבצע תקף לחברים וותיקים וחדשים כאחד ומותנה בהרשמה לפני ביצוע ההזמנה. המבצע בתוקף להזמנות חדשות בלבד עד ה-19 לדצמבר 2013. ולטיסות החל מה-1 לספטמבר ועד ה- 19 דצמבר 2013.

במסגרת מבצע החגים של בריטיש איירווייס יזוכו חברי המועדון בעוד 30,000 נקודות בונוס באופן אוטומטי בנוסף על אלו שנצברות בדרך כלל. את נקודות ה-AVIOS של בריטיש איירווייס ניתן להמיר לכרטיסי טיסה בונוס לעשרות יעדים בעולם ושדרוג מחלקות, כמו גם ללינה בבתי מלון, השכרת רכב ועוד.

ההצטרפות למועדון ה-Executive Club של בריטיש איירווייס היא בחינם והאפשרות לממש את הטבות המועדון מיידית. ניתן להירשם למועדון ולמבצע: ba.com/aviosaccumulator בתהליך הרשמה פשוט וקצר.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "בריטיש איירווייס לא שוכחת את נוסעיה המתמידים גם בתקופה העמוסה של החגים, ומפנקת אותם עם נקודות בונוס שתצטברנה להם באופן אוטומטי. את נקודות ה-AVIOS יכולים חברי המועדון- Executive Club לממש בטיסותיהם הבאות וליהנות משירות איכותי ומחירים משתלמים".

27/08/2013