28.03.2024
 
Bviewer: מעקב עצמאי אחרי סטטוס ההזמנה

 

שירות חדשות תיירות 

אתר חדש בשם Bviewer, שהושק לאחרונה על ידי חברת "פלג יישומי תוכנה", מאפשר לסוכני הנסיעות וללקוחות פרטיים מעקב אחר סטטוס של הזמנתם והדפסת המסמכים 7\24. האתר מאפשר לסוכני הנסיעות וללקוחות פרטיים מעקב עצמאי אחר הזמנתם ללא תלות בזמינות הספקים. באמצעות המערכת הסוכן יכול לצפות בסטטוס המעודכן של מגוון המוצרים בהזמנתו, לעקוב אחרי רשימת הנוסעים, להדפיס את שוברי הנסיעה, לרבות חשבוניות וקבלות, לשלוח שוברי התחייבות ועוד. הדבר חוסך שעות המתנה רבות שבעבר גרמו לאי נוחות לסוכנים וללקוחות, שכן עכשיו, בכל רגע נתון כל אחד מהם יכול להתחבר לאתר באמצעות מספר ההזמנה ולהתעדכן בשינויים.  

הפלטפורמה החדשה יכולה לשרת גם לקוחות שכבר יצאו לחופשה וצריכים להתעדכן בנוגע לשינויים. בנוסף, הסוכן אינו צריך לזכור מאיזה ספק הוא ביצע את הרכישה - כי על ידי הזנת מספר ההזמנה ושם משפחה של המזמין המערכת מאתרת את ההזמנה אצל כל הסיטונאיים המחוברים אליה. 

נכון להיום האתר פתוח לכל סוכנות, ללא עלות, וניתן לצפות בהזמנות שבוצעו אצל מרבית הסיטונאיים הגדולים והמובילים בענף התיירות. 

סמנכ"ל פלג, רועי פרידמן: "הופתענו לגלות שהחל מהשבוע הראשון לעלייתו של האתר לאוויר נכנסו אליו מאות גולשים, ביניהם, סוכנים ולקוחות פרטיים, במטרה לבדוק את סטאטוס הזמנתם. כמו כן, מאגר הסיטונאיים המעוניינים להתחבר לשירות האתר גדל מיום ליום ואנו במגעים לצירוף מספר חברות נוספות. אלה שכבר הצטרפו טוענים כי המערכת מייעלת להם את העבודה מול הלקוחות, חוסכת זמן רב ומאפשרת להתמקד במהות תפקידם ולא במעקב תמידי אחר ההזמנות." 

 

 

07/08/2013