20.04.2024
 
נא להכיר: רויאל ביץ′ ת"א

 

 

מאת לילית בוארון

 

ממרפסת החדר בקומה ה-18 של המלון נשקף המראה הקסום של חוף תל אביב העמוס בילדים עליזים ונופשים שלווים. הכל נראה כמו אתר קיט שטוף שמש עם חוף ים נפלא. אבל כאשר מפנים את המבט לצדדים מתגלים הגגות המוזנחים של מרכז תל אביב, ים של דודי שמש מכוערים ומספר רב של מבנים הרוסים למחצה. הפער הזה בהחלט יכול לבלבל כל אורח במלון. במיוחד שהמלון עצמו מציע לאורחיו את הפאר, הפינוקים והסטנדרטים הגבוהים ביותר של המלונאות בעיר.

מלון רויאל ביץ' ת"א אשר פתח לפני חודש את דלתותיו לאורחים, הזמין את כתבי התיירות והנופש להתרשם מהחידושים, העיצוב והשירות במלון אשר אמור לקבוע רף חדש של מצויינות מלונאית בתל אביב.

במלון הצמוד לחוף ימה של העיר, כשחזיתו האחת פונה לרחוב הירקון והשנייה לרציף הרברט סמואל, 230 חדרים וסוויטות ב-23 קומות. עלות הקמתו: 500 מיליון שקלים. הנכס הוא בבעלות אלקטרה נדל"ן ואורנים פרוייקטים והוא מנוהל על ידי רשת ישרוטל.

"אני מאמין שהמלון החדש יהיה מהמובילים בתל אביב. זהו המלון הייחודי, העדכני והמודרני ביותר בעיר ואין לי ספק שהוא יהפוך סמל לאיכות, מצוינות ויוקרה", אמר ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל. רביב ונחום קרה, סמנכ"ל השיווק של ישרוטל, מדגישים שרויאל ביץ' הוא המלון הגדול הראשון שנפתח בתל אביב מאז 1999.

המלון עוצב על ידי מעצב הפנים הגרמני הראלד קליין, אשר שילב בו אלמנטים של עיצוב אורבאני עכשווי, טכנולוגיה עילית, נוחות ואירוח חם ושליו. סייעה והשתתפה בעיצוב המלון האדריכלית הישראלית דניאלה ראובני.

את המלון מנהל המלונאי הוותיק מיקי שניידר.

רויאל ביץ' ת"א מציע לאורחים בין היתר: חדרים מסוגים שונים (בגדלים החל מ-28 מ"ר ועד 95 מ"ר), רובם עם נוף לים, המתאימים הן לאנשי עסקים והן לנופשים, זוגות או משפחות; מסעדת גורמה כשרה המשקיפה לים בניהולו של השף אמיר חלפון; בר חדשני; בריכת שחיה רחבת ממדים הצופה לים; ספא איכותי של "יערות הכרמל" עם שישה חדרי טיפולים; מועדון כושר מהשורה הראשונה; טרקלין עסקים דו קומתי מפואר בקומות 18 ו-19 של המלון; ושני אולמות אירועים מאובזרים בציוד העדכני ביותר.

בסוויטות העדכניות שבקומות העסקים של המלון (קומות 15-19) - מכונת אספרסו, עמדת עגינה לאיי-פוד וחידושים טכנולוגיים נוספיםקומות 6 ו-7 של המלון מוגדרות כמתחם אח"מ, מתחם הפועל כמלון בתוך מלון. המדובר ב-18 חדרים וסוויטות VIP, בהן שתי סוויטות נשיאותיות בשטח 95 מ"ר.

כל קומה במתחם פועלת כיחידה עצמאית במלון ומספקת סביבה אינטימית לאורחים המחפשים פרטיות מוחלטת בחופשתם.

בין היתר, מקדם המלון אמנים ישראלים צעירים באמצעות "חממה" לאמנות דיגיטלית שפועלת במלון, ומציג בחדרי המלון ובחלליו הציבוריים את עבודותיהם של 18 אמנים תלמידי בצלאל ובית ברל. חדרי המלון והשטחים הציבוריים משמשים כחללי תצוגה ל-400 עבודות. המלון מעמיד לרשות המיזם גלריות לבנות במסדרונות עם תאורה מקצועית, קירות המתאימים לתליית עבודות ומרחבים להקרנת וידאו ארט בשטחים הציבוריים.

מלון רויאל ביץ ת"א נמנה על מלונות היוקרה של ישרוטל הפועלים תחת המותג "ישרוטל אקסקלוסיב קולקשן", שאליו שייכים גם מלון רויאל ביץ' אילת, אחוזת יערות הכרמל ומלון בראשית במצפה רמון. בחודש יוני השנה הצטרף למותג זה גם מלון הספא כרמים, בקריית ענבים שליד ירושלים.

סמנכ"ל השיווק של ישרוטל, נחום קרה, מוסר כי הרשת ממנפת את פריסת המלונות הרחבה שלה בארץ (17 מלונות, תשעה מהם באילת) ומציעה בחו"ל חבילות משולבות של שבעה לילות, המאפשרים לתייר להתנייד בין מלונות הרשת השונים.

 

 

07/08/2013