23.04.2024
 
טרוולפורט ואל על חתמו על הסכם "תוכן מלא" חדש

 

 

מאת גיורא נוימן

 

טרוולפורט, ספקית שרותי הפצה וסחר אלקטרוני לתעשיית הנסיעות, וחברת התעופה הישראלית אל על, חתמו על הסכם תוכן מלא חדש לתקופה של מספר שנים. החוזה ארוך הטווח מבטיח למשתמשים במערכות טרוולפורט גישה לתוכן המלא של מוצרי אל על.

במסגרת ההסכם הפעילו טרוולפורט ואל על את האפשרות להזמין שורה של מוצרים נלווים, וזאת באמצעות פלטפורמת השיווק של טרוולפורט. לפיכך, סוכני נסיעות משתמשי טרוולפורט בישראל ובבריטניה יכולים כבר כעת להזמין ולמכור כבודה עודפת, הטסת קטין ללא לווי, הטסת חיית מחמד בתא הנוסעים וציוד ספורט.

אל על שדרגה את הקישור שלה עם מערכות טרוולפורט לרמת seamless (רמת הקישור הגבוהה ביותר של העברת נתונים בין החברות) ומציעה כעת תוכן מהיר ויעיל יותר ישירות לשולחן העבודה של הסוכן.

דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר השבוע: "טרוולפורט היא שותף הפצה חשוב המספק לנו ערוץ קשר משמעותי ללקוחות מפתח, וההסכם החדש פותח לפנינו דרך חדשה להגדיל את מכירת השירותים הנלווים."

על כך הוסיף שמואל כהן, המנהל המסחרי של טרוולפורט ישראל: "ההסכם עם אל על הוא הוכחה נוספת למחויבות שלנו בישראל. אנחנו שמחים להמשיך בשותפות שלנו עם אל על ולספק תוכן שלה ללקוחותינו בעולם כולו."

 

 

 

19/07/2013