20.04.2024
 
עצות לשימוש חכם בסלולרי בתקופת חופשת הקיץ

 

 

שירות חדשות תיירות

חברת הטכנולוגיה הסלולרית והאלחוטית Qualcomm מפרסמת אזהרת בטיחות לשימוש בטלפון הנייד בתקופת הקיץ, בכדי לשמור על בטיחותו של הידיד הטכנולוגי הטוב ביותר שלנו בכל פעילויות הקיץ - מבילוי על חול שפת הים ועד לבריכה הצוננת:

 

עצה 1: כיצד למנוע התחממות יתר של הטלפון

ייתכן שחום הקיץ טוב לנפש, אך לא להתקנים הניידים שלך. יעילות תרמית היא נקודת תורפה משמעותית בטלפונים חכמים ובטאבלטים מודרניים (זוכר שהמסנו חמאה על מערך התקנים?). עצה לקירור טלפון נייד: הניחו את הטלפון במקפיא לקירור מהיר, או נקטו אמצעי מניעה והרחק אותו מאור שמש ישיר על-ידי הסתרתו באמצעות מגבת החוף או כיסוי אחר כלשהו.

 

עצה 2: כיצד לשמור שהטלפון לא יצלול במים

השילוב בין מים לטכנולוגיה הוא קטלני. אם הטלפון שלך נופל לבריכה או לים, הכנס אותו בהקדם האפשרי לקערה של שיבולת שועל או אורז יבש (לא מבושל!).

 

עצה 3: כיצד לבצע יותר פעולות עם פחות טעינה

בתקופת הקיץ אתם מסתובב הרבה מחוץ לבית. היום יכול להתחיל על חוף הים ולהסתיים בהופעה בפארק, ולא תמיד יש זמן לעצור בבית לטעון את הטלפון. אם הסוללה תתרוקן, כל היום עלול להשתבש.

Qualcomm יצרה את SnapdragonTM BatteryGuru, אפליקציה חינמית לאנדרואיד עבור התקנים המופעלים באמצעות Snapdragon, המשפרת את חיי הסוללה הן באמצעות התוכנה והן באמצעות החומרה. האפליקציה לומדת את אופן הפעולה של המשתמשים ומתאימה בצורה חכמה את הגדרות הטלפון החכם כדי למזער פעילויות ברקע בלי להשבית את תכונות הטלפון החכם.

 

עצה 4: כיצד למצוא טלפון שנגנב

אין דבר מרגיז יותר מלאבד את הטלפון החכם. למרבה המזל, רוב מערכות ההפעלה של הטלפונים החכמים מציעות שירותים מובנים בחינם כדי לסייע במעקב אחר טלפון שאבד. המלכוד היחיד הוא שאסור להתעצל, ויש להקדיש כמה דקות כדי לוודא שהטלפון מוגדר היטב כך שניתן יהיה לאתר אותו במקרה חירום.

 

 

עצה 5: כיצד למנוע שריטות בטלפון

נפילה של הטלפון החכם מהידיים היא תופעה נפוצה. אם נוסיף לכך קרם הגנה, מים וקוקטיילים - אין ספק שהטלפון יחליק ויישרט הקיץ הזה. הוסף "הגנה מפני שריטות". קיימים בשוק מגנים פשוטים וזולים שתוכל להדביק על הצג כדי להגן עליו מפני שריטות. מגני מסך כמו ZAGG invisibleSHIELD ו-Armortech יכולים להגן על צג הטלפון החכם מפני נזק מקרי שייגרם לצמיתות.

 

07/07/2013