24.04.2024
 
2 תכניות חדשות לשיפור חוויית המבקר בתל-אביב

 

 

מאת שירן כצנלסון

 

עיריית תל-אביב יפו ו'תל אביב גלובל ותיירות' השיקו שתי תכניות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המבקר ולחזק את דימויה של העיר ברחבי העולם.

המדובר בקורס ייחודי לנהגי מוניות וגישה חופשי לאינטרנט אלחוטי ברחבי העיר כולה. שני הארגונים פירסמו הודעה לפיה הם "מאמינים כי 3,000 נהגי המוניות של העיר הם השגרירים הטובים ביותר לקדם את תל-אביב יפו כעיר גלובלית, מכיוון שהם רואים את המבקרים בבואם, ובמהלך שהותם".

נהגי מוניות המשתתפים בתכנית ילמדו כיצד לשרת באופן אדיב, ולהכיר את האתרים המפורסמים של העיר כדי לשפר את החוויה של המבקר. הנהגים הללו יחתמו על הסכם שירות, שבו הם מתחייבים לפעול באופן מקצועי. בנוסף לכך, עיריית תל אביב יפו ו'תל אביב גלובל ותיירות' גם הודיעו ​​כי הגישה החופשית לאינטרנט אלחוטי תהיה זמינה ב-80 מקומות שונים ברחבי העיר.

13/06/2013