29.03.2024
 
וייטנאם: הוי אן - מבצעי מלונות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

הוי אן (Hoi An), הממוקמת באמצע כביש החוף המעוקל של וייטנאם, זכתה להיות אחת משבעת האתרים בוייטנאם שקיבלו את ההכרה של אונסק"ו כאתר מורשת עולמי, כל זאת בזכות הארכיטקטורה הקולניאלית המרהיבה וההיסטוריה הארוכה שלה כמרכז הסחר המרכזי של דרום-מזרח אסיה. אכן, מסופר שהימאים היפניים האמינו שהוי אן היא לב ליבה של יבשת אסיה.

החל מהמאה ה-15 הפכה העיירה לעיר נמל אסטרטגית, ובשנת 1595 התבססה כעיר מרכזית אודות למדיניות הסחר של שושלת "נגוין" ששלטה בדרום וייטנאם בין השנים 1558-1777. באותו הזמן סוחרים אירופאים גילו את הפוטנציאל הגלום במקום וסחרו בהתלהבות רבה, והיעד המזרח-אסיאתי הפך לאבן שואבת לאותם סוחרים. העיירה גדלה במהירות רבה, והפכה לעיר הנמל העמוסה והעשירה ביותר באזור, ועדויות רבות לאותן התפתחויות קיימות במקום עד היום.

כיום, העיר ידועה בעיקר בשל התיירות המתפתחת במקום, ובמידה רבה באופן מוצדק - הארכיטקטורה המרהיבה והסמטאות הצרות כמעט ולא השתנו מאז ימי קדם, ומאד פשוט לצאת לטיול ערב רגלי לאורך רחוב באץ' דאנג (Bạch Đằng) ולדמיין את ההליכה ברחוב לפני 200 שנה. נדמה כי בכל פינת רחוב קיימת מסעדה, בית קפה או חנות קטנה, אשר מציעות ארוחה טעימה, משקה מרענן או מזכרת ייחודית.

תקופה זו של השנה מושלמת לביקור בעיירת החוף, מאחר ומספר התיירים נמוך ומזג האוויר נעים ביותר הודות לבריזת הים הנושבת באזור.

אתר הזמנת המלונות Agoda.com מציע עם מבצעים והנחות למגוון מלונות בהוי אן.

29/05/2013