29.03.2024
 
פליי-קלאב: מטוס המסיבות יוצא לדרך

 

 

 

מאת חגי רוזן

חברת התיירות פליי-קלאב (Flyclub), בניהולו של איש התיירות אייל בן צבי, החלה לשווק מוצר חדש המיועד לצעירים בלבד: חופשות מסיבה בחו"ל ביעדים הלוהטים של אגן הים התיכון: בכרתים, בעיירות מליה וחרסוניסוס, באי מיורקה ובאיביזה.

בן צבי אומר כי הטיסה ליעדי הנופש היתה תמיד הנקודה הבעייתית במוצרים לצעירים: "בני ה-17 וה-18 טסים לחו"ל כדי לבלות, לצאת למסיבות ולחגוג ככל שרק ניתן. אבל בטיסות עצמן תמיד נוצר מתח בין ההתרגשות הגדולה של הצעירים לביו חוסר הסובלנות של חברות התעופה ושל הנוסעים המבוגרים יותר כלפי התרגשות זו. אנחנו, כחברה יצירתית שחושבת ונושמת צעירים, החלטנו להפוך את הטיסה לחלק מהחוויה, לכן אנחנו מוכרים חופשה שהמסיבה מתחילה כבר במטוס."

לצורך כך מפעילה פליי-קלאב טיסות לצעירים בלבד, עם מסיבה המתקיימת במטוס ישראייר בשחקים בדרך ליעד - וזאת בשיתוף עם ערוץ המוסיקה 24, עם די ג'יי סקאזי ועם די ג'יי מובילים נוספים כמו IDO SHOAM או IDO B & ZOOKI.

החבילות הן לשבעה לילות וכוללות כניסה לכל המסיבות הטובות ביותר במיורקה, איביזה וכרתים המתקיימות במועדונים, בחופים, ובספינות מסיבות. הלינה היא במלונות 2 עד 4 כוכבים.

לדברי בן צבי, בכל היעדים מציבה החברה נציגים בוגרים ואחראים, יוצאי יחידות קרביות, כך שההורים יכולים להיות בטוחים כי לא רק שהצעירים ייהנו אלא שיש גם מי שאחראי עליהם בזמן החופשה, ומוסיף: "למרות שמרבית הצעירים פונים ישירות אלינו, אנחנו ממליצים להורים להיות מעורבים במהלך ההזמנה, לדבר עם החברה ולהיות חלק מן התהליך."

רוב סוכני הנסיעות וגם רוב לקוחותיהם כבר עברו את הגיל ומן הסתם לא כל כך מכירים את השוק הספציפי של הצעירים לפני גיוס. אבל לרובם יש ילדים בגיל הזה, או לפחות מכירים הורים לילדים בגיל הזה. "נשמח לעבוד עם סוכני הנסיעות," אומר בן צבי, "ואני בטוח שגם הם ישמחו לעבוד איתנו כי רבים מלקוחותיהם הם גם הורים לצעירים בגילאים אלה."

הטיסה הראשונה של פליי-קלאב תמריא ב-29 ביוני לשהות של שבעה לילות, ואחריה ייצאו עוד שמונה טיסות כאלה. המחיר: החל מ-538 דולר לשבעה לילות, כולל חמש מסיבות (מסיבה במטוס, מסיבת בריכה, מסיבה במועדון, מסיבת מטוס נוספת ומסיבת "איחוד" סוף הקיץ בארץ).

טיסות דומות ייצאו למיורקה, בחודשים יולי-ספטמבר, בכל יום רביעי בשבוע. למיורקה אפשר לצאת גם בטיסות דרך ברצלונה במגוון תאריכים. המחיר: החל מ-925 דולר.

לאיביזה מציעה פליי-קלאב יציאות גמישות בחודשים יוני עד אוקטובר, בטיסות דרך ברצלונה. המחיר: החל מ-1,333 דולר.

 

 

 

27/05/2013