29.03.2024
 
"טיילת": ברוריה חן ממציאה את יוון מחדש

 

 

 

מאת חגי רוזן

מה כבר אפשר לחדש ביוון? פנינו לברוריה חן, הבעלים והמנהלת של סיטונאית התיירות "טיילת" (www.tayelet.co.il) ומומחית מס' 1 בשוק הישראלי למוצרי יוקרה ביוון, וביקשנו ממנה דוגמאות של מוצרים חדשים. ללא היסוס היא שלפה מייד 10 סיבות טובות לנסוע בקיץ זה ליוון, כולן אגב מבית היוצר של "טיילת":

  1. טיולי נשים - חדש. 6 לילות בתמהיל המיוחד לנשים. מסלול מרתק עשיר ומלא בפעילויות חריגות, שמחת חיים, תרבות, אמנות ונופים מרהיבים.

  2. טיולי משפחות - חדש לחלוטין. פעילויות לילדים, נופים מדהימים, פעילות ספורטיביות, מלונות טובים, כל יום יפתיע מקודמו. חוויה של פעם בחיים להורים, לילדים, לסבאים וסבתות ולנכדים.

  3. מה עם יעדי נופש חדשים? אזור מוננבסיה - אחד היפים ביותר ביוון, אזור פרנסוס - חופשה במלון פאר באזור שכולו ירוק, לטיולים רגליים, לפרטיות ורומנטיקה.

  4. ומה עם שילובים? גם מיקונוס וסנטוריני, אלונדה וחאניה לשבוע.

  5. עוד משהו למשפחות? יעדים כמו קוס, זקינתוס וכרתים.

  6. מבוגרים שרוצים קצת שקט? לפעמים זקוקים גם לזה. (אפשר להביא ילדים מעל גיל 16). לדוגמה: מלון ISLAND היפה, במבצע מיוחד ביוני יולי.

  7. ווילות ברמות גבוהות החל מ-500 אירו ליום.

  8. דירות קיט מ-150 אירו ליום.

  9. חלקידיקי סאני - פרוייקט היוקרה המפואר והחשוב ביותר בצפון יוון, חוויה למי שיכול.

  10. טיילת למען המטיילים - כן, יש גם חבילות איכות במחיר אטרקטיבי, אבל לא המוניות, כמו חדרי משפחה במליה פארק.

 

ומה עם סוכני הנסיעות? שאלנו את ברוריה חן. "כן, כמובן," היא אומרת, "טיילת יצאה במבצע מיוחד לסוכן הנאמן. פרטים מלאים אצל המקדמת שלנו ובמחלקת ההזמנות."

27/05/2013