05.11.2024
 
שיא בשביעות רצון נוסעים מחברות התעופה בצפון אמריקה

 

 

 

מאת שירן כצנלסון

שביעות רצון הנוסעים מחברות התעופה עלה לרמת שיא מאז 2006, כך עולה מסקר צרכנות שנערך בצפון אמריקה.

בשנת 2013, חלה עלייה בשביעות רצון כללית של נוסעים מצפון אמריקה כלפי חברות התעופה במדינתם, ל-695 (בסולם 1,000 נקודות). מדובר בעלייה של 14 נקודות בהשוואה לשנת 2012. שביעות הרצון של המטיילים מחברות התעופה ה"מסורתיות" (לא לואו-קוסט), עלה ל-663, 16 נקודות יותר מבשנה שחלפה, 2012, ומדובר בשיא של יותר מחמש שנים.

המחקר מדד את שביעות רצון הנוסעים בחברות התעופה הגדולות בצפון אמריקה. המדד בוסס על ביצועים של שבעה גורמים (לפי סדר החשיבות הנ"ל): עלויות ומחירים, שירותים בטיסה, העלאה ופריקת מטען, צוות המטוס, המטוס עצמו, ותהליך ההזמנה.

"חברות התעופה המסורתיות השתפרו באופן משמעותי בשנה הנוכחית, בכל שבעת המדדים, וזה מעיד על עליית רמת השירות שלהן. רמתן הגיעה לנקודת שיא וכולי תקווה שבכל שנה, שביעות רצון הטסים רק תעלה. אף על פי ששביעות הרצון לפי המדדים שנבחנו, הראה עלייה בשנה הנוכחית, אין ספק שתמיד יש מקומות לשיפור, וחברות התעופה כבר עושות דרכן להתקדם בשירותיהם", אמרה ג'סיקה מקגרגור, מנהלת בכירה בחברת מחקרי הצרכנות ג'יי די פאוור, מטעמה נערך הסקר.

19/05/2013