28.03.2024
 
תחום חדש בכרמל: מחלקת איטליה

 

 

 מאת חגי רוזן 

כרמל שרותי תיירות השיקה את מחלקת איטליה. את המחלקה החדשה מנהל ג'ובני פולייזה, מומחה לאיטליה מזה למעלה מ-20 שנה.

ג'ובני הצטרף לכרמל במטרה לפתח קו מוצרים ייחודי ובלעדי ליעד נפלא זה. כל זאת מתוך היכרות מעמיקה עם צרכי ודרישות הקהל הישראלי.

לאיטליה יש המון מה להציע מכל הבחינות. מדינה זו מציעה לתייר הישראלי במרחק שלוש שעות טיסה בלבד: יופי אינסופי, נופים ציוריים, מעדנים נפלאים, יין איכותי, גלידה מעולה שאסור לפספס, היסטוריה ותרבות עשירה, ערים, כפרים, פארקים ואגמים, דרכים עקלקלות מרהיבות, אחוזות ווילות - כל זאת לבילוי זוגי רומנטי או משפחתי לכל חופשה ואירוע.

גיא מלמד, מנכ"ל כרמל שרותי תיירות, אומר כי מטרת המחלקה החדשה היא לחזק את המומחיות של החברה ביעד איטליה, ובנוסף לתת מענה מקיף, עשיר ומגוון הן ליעדים קונבנציונאליים והן ליעדים מיוחדים ומוכרים פחות באיטליה. זאת בנוסף ליעדים בהן כרמל מתמחה כגון קפריסין, תאילנד, פולין, היער השחור ועוד.

בין המוצרים שתשווק המחלקה: חבילות לזוגות לטוסקנה, אומבריה ודרום איטליה, חבילות למשפחות לצפון איטליה, וילות יוקרתיות בטוסקנה, אומבריה, צפון איטליה וסרדיניה, סדנאות העשרה בבישול, טיולי טבע ונוף בשילוב טרקים, חבילות בריאות וספא, נסיעות לתערוכות וירידים, טיולים בערים היסטוריות: רומא, פירנצה וונציה, המלצות על מוזיאונים, תערוכות וגלריות, טיולי שופינג עם אפשרות לליווי, חנויות מעצבים, סיילים, ביקורים באאוטלט, כולל הטבות מיוחדות, ירידים ושווקים מיוחדים ומקומיים.

07/05/2013