25.04.2024
 
אשת טורס עם הפנים לסוכן

 

 

מאת דודי משה*

אשת טורס, אחד הגופים הגדולים בענף התיירות, ממשיכה באסטרטגיה של חיזוק הקשר עם סוכני הנסיעות.

מה שהצליח בשנים קודמות ימשיך להיות קו מנצח מול הסוכנים גם השנה. את הקשר עם סוכני הנסיעות אנחנו ממשיכים לחזק באמצעות מבצעים, שת"פים, קשר אישי וכמובן באמצעות השירות המקצועי והיעיל שניתן להם עד השעות הקטנות של הלילה בטלפון חירום, ובאמצעות מנהלי המכירות האזוריים. כי אנו מאמינים ששירות מתחיל ונגמר בליווי שלנו את הסוכנים לאורך כל הדרך, מתחילת ההזמנה ועד לפרט האחרון.

אשת הוציאה מספר לא מבוטל של סיורים לימודיים שחיזקו את הקשר עם הסוכנים ליעדים נבחרים כמו סין, מלטה וסיור נוסף המיועד לצאת השבוע לבורגאס, למלון הדגל שלנו שם סאני ביץ' פלאטינום.

עם יעדים שממשיכים לככב, כמו בטומי, מלטה, שהצליחה לכבוש את הקהל הישראלי וממשיכה גם השנה באותה מתכונת עם מגוון בתי מלון בבלעדיות לאשת, סיציליה עם לינה בסירקוזה או טוס וסע, שבוע חלומי בטנריף, וכמובן היעדים הקלאסיים: בודפשט, ברצלונה, פראג, רומא, לונדון ועוד.

כמו כן יש לציין את הטיולים המאורגנים שמספרם גדל והולך והפונים לכל הקהלים: טיולי עומק לאיטליה הקלאסית, קסם איטלקי, רומא ודרומה, ספרד מקיף, סיצליה, סלוניקי ועוד. טיולי מסורת - בייג'ינג הקסומה, סין הקיסרית, מרוקו, ברלין, רומניה גיאורגיה ועוד. טיולי משפחות קלאסיים עם ארבעה פארקים ומדריכים ברמה גבוהה מאוד כגון: פריס, בריסל, אמסטרדם, ברצלונה, היער השחור, ארה"ב, אפילו קוסטה ריקה.

יש לציין שגם השנה הסוכנים משתפים איתנו פעולה מצויין ואנו רואים הרבה הזמנות לסין, יעד הדגל שלנו, כל סוגי הטיולים לאיטליה, טיולי משפחות לאמסטרדם, בריסל פריס ועוד. כמו כן יש לציין את הטיולים המאורגנים בשפה הרוסית במספר רב ומגוון של טיולים בניצוחה של ויקה, מנהלת המחלקה.

_____________________________________

* המחבר הוא המנהל המסחרי של סיטונאות אשת טורס

 

07/05/2013